St?tdempere og fj?rer
Moderator: Moderatorer
Støtdempere og fjører
Hvis jeg skal skifte fjører og dempere på min Saab 900 Aero-1985, hvilke er aktuelle? Pris, kvalitet osv. Hvor mye lavere er Aero`n mot en "orginal" 900?
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Støtdempere og fjører
Har sjølv ein M91 900 T16, sette på Kilen (Lesjöfors) fjørsats frå Speedparts. Er knall fornøgd. Senkar ikkje so mykje at det er ubehagelig, på Speedparts sine internettsider er det oppgitt til 15-25mm senk om eg ikkje huskar feil. Aero er vel senka ca. 10mm orginalt om den har sportschassis.HW skrev:Hvis jeg skal skifte fjører og dempere på min Saab 900 Aero-1985, hvilke er aktuelle? Pris, kvalitet osv. Hvor mye lavere er Aero`n mot en "orginal" 900?
Ang demparar (som er viktlig ved valg av senkesett) kjøpte eg Bilstein Sport (995/895 pr stk (famme/bak)) på anbefaling frå Speedparts.
Kompleterte også med andre foringar på stabstaget, tilsammen fikk eg eit opplegg som eg er bra fornøgd med til ein knallpris.
Det einaste som dreg ned er at TØV-dokument ikkje var med, men det kan hende var ein glipp akkurat på mitt sett (kjøpte mitt i Sverige før den norske avdelinga vart starta opp), ta kontakt med gutta i Speedparts og høyr. Webadressa er http://www.speedpartsnorway.no.
Har BTW køyrt med det eit år (eller rettare sagt eit halvår, då bilen stårpå vinterlagring), gled meg stort til bilen skal hentast fram igjen.

-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 126
- Navn: Børge Elle
- Sted: Oslo
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Jodå, eg har lasta det ned før, håper eg ikkje får bruk for det.Børre N17 skrev:TÜV dokumenter kan du laste her

- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
hehe, det fikk jeg:) var på eu godkjenning for noen uker siden, han klagde på at bilen var senket, og jeg dro fram dette arket. det han ikke viste var at fjørene min var fra h&rHjelle, N6 skrev:Jodå, eg har lasta det ned før, håper eg ikkje får bruk for det.Børre N17 skrev:TÜV dokumenter kan du laste her

1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*