Hei,
Så har jeg vært på befaring med obos forretningsbygg og sett på et helt annet lokale enn først nevnt. Det er et garasjeanlegg på Rustad/Bogerud. Nær Bogerud T-bane.
Først vil jeg bare si at om noen har kontakter eller vet om noen potensielle tomme lokaler kan det være verd å sjekke (som Petter tidligere har nevnt)
Kort beskrivelse av anlegget som det er nå... åpent garasjeanlegg med 66 ledige plasser, det er delvis åpent mot taket, felles innkjøring. Det er "kald" garasje slik den er nå. Innlagt strøm og tørt i 2.etg der det blir eventuelt blir aktuelt å leie.
Obos er villige til å gjøre avtale og tilpasse lokalet etter behov. Dvs legge opp permanent strøm, forbedre lys og stenge av en del av lokalet avhengig av hvor mange interessenter.
Om folk er interessert og villige til å gjøre en innsats er det muligheter,,, Hva må til : interesserte må være med på dugnad for å dele av lokalet (gjøre tett), montere mere lys (noen elektrikere her?), male ? Noen som har ei parafindrevet byggtørke? Det vil være mulig å montere alarm på lokalet.
Videre må vi for å få ned pris binde oss for 1år av gangen å betale inn 1/2 til 1 års forskudd på leie. (forøvrig som vanlig i Obos sammenheng)
Månedsleien vil forhåpentligvis komme ned mot 300, men det er ikke fastsatt 100%.Når antall plasser skal bestemmes vil de som står på interesselisten komme først i køen.
ER DETTE INTERESSANT FOR NOEN ??????????? Jeg må vite før jeg før jeg går videre mot Obos. Send en pm, sms eller mail.(
borge.elle@chello.no)