Demontering av beinsinfordeler "monsteret", kjappe

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
daytonabeach
1.2 bar
1.2 bar
Innlegg: 226
Registrert: 30 jan 2007, 20:39
Medlemsnummer: N950
Sted: Drøbak
Kontakt:

Demontering av beinsinfordeler "monsteret", kjappe

Legg inn av daytonabeach » 12 mai 2007, 11:17

Glemte jo self å poste denne,... skal nå opp på Hedmarken for å plukke litt deler av en bil.
Siden bensintilførsel er et åpenbart problem på min bil, tenkte jeg bytte hele den svære klumpen med bensinfordelern, da den jeg skal ta fra etter sigende går normalt.
Lønner det seg å skru løs hele saftblandern med lmm osv, eller er det noen enklere løsning, og hva bør jeg evt være obs på, og evt hva mer bør jeg skru av/ta med for å være sikker?

Hadde blitt strålandes glad hvis noen med kunnskap om dette gadd å sms meg på 97676707 for litt tips eller veiledning, så ringer jeg opp igjen :-)

Siden jeg ikke kommer meg på nett her igjen før jeg er tilbake igjen ikveld mener jeg :lol:
Saab er ingen bil, men en hobby!
1988 - OG900 T8 (solgt til Saab venn)
1995 - NG900S (solgt)
Leter etter ny 9-5 SW 06-09

Secret Agent N950

Brukeravatar
Morten-N146
MAX BOOST
Innlegg: 2227
Registrert: 01 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: N146
Navn: Morten
Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
Sted: Lillehammer

Legg inn av Morten-N146 » 12 mai 2007, 11:38

Ville tatt med hele og skiftet den. I tillegg ville jeg tatt med dyser og rør hvis de er tilgjengelige.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048

Svar