du svinger til høyre eller venstre, har litt turtall og ladetrykk, så når du svinger så trykker du litt på bremsen og ræva slipper.Anonymous skrev:Jeg har ikke hørt om venstrebremsing....Hva er det?Jens P. N024 skrev:unødvendig med brekk bak,har du ikke hørt om venstrebremsing.....
Brekk (ikke tyveri)
Moderator: Moderatorer
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
- Jon Magnus N251
- 1,5 bar
- Innlegg: 460
- Registrert: 14 nov 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N251
- Navn: Jon Magnus
- Bil: M84 og900, M02 9-3 SE
- Sted: Drammen
- Anders N95
- 1.2 bar
- Innlegg: 294
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Blir vel kanskje sånn: kontrasving før sladd, tøtsche bremsen, og legge om...alex_ander3@hotmail.com skrev:Enkelt og greit, venstrebrems benytter du for å flytte tyngdepunktet på bilen fremover slik at du får bedre feste (mer vekt) foran og omvendt bak.
har blitt fortalt at du må ha turtall (dermed ladetrykk), bremse. og deretter gi gass igjen..
ville ikke hørt på meg. er ikke en troverdig kilde:)

Vørterøl og svisker!!