Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Bech N942
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 33
- Registrert: 15 jan 2007, 23:04
- Medlemsnummer: 942
- Sted: Akershus og litt Sverige
Legg inn
av Bech N942 » 12 feb 2007, 21:01
Daniel N683 skrev:Bech skrev:Toppers

ikke akkurat det man kan si om avataren din

Eller dine lunger

-
Rufati
- 0.7 bar

- Innlegg: 142
- Registrert: 14 des 2005, 20:00
- Sted: 7730 Beitstad
Legg inn
av Rufati » 12 feb 2007, 21:02
Bech skrev:Daniel N683 skrev:Bech skrev:Toppers

ikke akkurat det man kan si om avataren din

Eller dine lunger

Haha. Burned Daniboy

-
Johan N828
- MAX BOOST
- Innlegg: 2414
- Registrert: 28 aug 2006, 17:18
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
Legg inn
av Johan N828 » 12 feb 2007, 21:15
Ja der dreit han deg på leggen:P
Men tilbake til temaet. Det virker som at bilen ellers er bra=)
Dette ujevne gasspådraget oppleves ikke som at den slakker ned på draget men heller som at det bare blir sterkere etter hvert "napp."
Skal også legges til at det er Mr. Bech her som skal kjøpe bilen.
Mvh Johan
Sist redigert av
Johan N828 den 12 feb 2007, 23:01, redigert 1 gang totalt.
-
Johan N828
- MAX BOOST
- Innlegg: 2414
- Registrert: 28 aug 2006, 17:18
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
Legg inn
av Johan N828 » 12 feb 2007, 21:45
I sammenheng med dette så lurer jeg på om noen her kan gi meg en riktig avklaring på dette med omregistrering av bilens hester. Er det slik at når det er over 10 år siden bilen ble første gangsregistrert i Norge så koster det ingenting?
Johan
-
Kristian N861
- 0.7 bar

- Innlegg: 125
- Registrert: 08 sep 2006, 22:57
- Sted: Drøbak
Legg inn
av Kristian N861 » 12 feb 2007, 23:07
Bech skrev:Daniel N683 skrev:Bech skrev:Toppers

ikke akkurat det man kan si om avataren din

Eller dine lunger

hahahaha den slo ann
