Det er nok et godt råd! Hydraulisk fungerer mye bedre enn wire, iallfall med den wireløsningen som er på ng900...Kåre N900 skrev:Løsningen ble å bygge om til hydraulisk clutch med et ombygnings-kit som Speedparts selger.
Noen som har litt peiling på NG900
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Den sitter rett under sikringsboksenPp8s skrev:Er det den som sitter nede ved styrestaget? Jeg ringte til Stensgård på Lillehammer og de sa jeg skulle prøve å dra ut igjen wire'n litt. Og da ble den bra, men veit jo ikke hvor lenge det virker. Det ser egentlig ut som vinkelen inn i torpedoveggen, så kan hende det er noe å gjøre med det.
900 SE 2.0T RIP