Jeg vet ikke om jeg ville brukt ordet "forkastelig", men jeg er enig med deg i at det kanskje ikke er det mest fordelaktige å gjøre akkurat nå for tiden.Macgeier skrev:Personlig synes jeg det er forkastelig å bruke dyrkbar mark/mat for å lage noe til å fylle på biler
15% E85 på OG900T16 - WOW
Moderator: Moderatorer
Må bare poengtere at dere som ikke har ladetrykk oppe på bankegrensen sansynligvis ikke vil merke stor forskjell.
Jeg har på min OG900T16 justerbare potmetere i dashbordet, hvor jeg kan juster APC`ens P og F under kjøring. (APC ligger forøvrig under dashbordet).
I tillegg har jeg bankediode og banke-alarm (summer). Og fingradert ladetrykksmeter.
Med dette oppsettet testet jeg ut effekten av og blande inn E85, og det virket, kunne kjøre mye høyere ladetrykk enn med for eksempel V-Power99 som står igjen som en vits etter E85 testen
Med kontroll panelet (potmeterene) etterjusterer jeg ladetrykket under sesongen utifra temperaturen (vår og høst). I tillegg har jeg en "mad max" bryter, just in case
Jeg har på min OG900T16 justerbare potmetere i dashbordet, hvor jeg kan juster APC`ens P og F under kjøring. (APC ligger forøvrig under dashbordet).
I tillegg har jeg bankediode og banke-alarm (summer). Og fingradert ladetrykksmeter.
Med dette oppsettet testet jeg ut effekten av og blande inn E85, og det virket, kunne kjøre mye høyere ladetrykk enn med for eksempel V-Power99 som står igjen som en vits etter E85 testen

Med kontroll panelet (potmeterene) etterjusterer jeg ladetrykket under sesongen utifra temperaturen (vår og høst). I tillegg har jeg en "mad max" bryter, just in case

- Saab 9-5 2.0 SE 1998 (257.000). Multifuel (LPG/Bensin) Skinn + manuellt gear.