Freshmaker skrev:Hei...
Er vel om bilen er eldere enn -96, dvs. før 1.1.96... Det er ikke gratis, men koster vel bare omregistreringsavgiften.. TROR du slipper engangsavgiften... Ikke helt sikker...
Synes de har peiling på "min" Saab forhandler, Scanauto i Bergen...
C er vel en kjip utgave tror jeg, spør hjelle, han hadde en slik tidligere... Er forgassermotor i disse bilene.. Ja, det er fullt lov, jeg har ikke turbo og de slapp jo meg inn..
9000 er en mye bedre bil å kjøre enn OG900, OG900 er traktor i forhold.. Blir nok 9000 CSE 2,3T neste gang

Bilar som er regga før 1.1.96 i Norge slepp en å betale effekt og slagvolum-avgift på, grunna at avgiftene var beregna på ein annan måte, eg synes huske det gikk på verdi og vekt. Spør nærmaste tollkontor, dei kan svare deg på dette. Husk berre å presiser at bilen er fysstegongsregistrert i Norge før 1.1.96.
900c er faktisk hakket over den kjipe utgåva, den har då tross alt dei nye fangarane/fronten og 5 gir iforhold til ein vanlig 900.
Motormesstigt er det som du seier 2.0 enkel forgassar med 100 gamp.
Det er nok berre å melde deg inn, solenge interessa finns for SAAB er turbo intet krav, men du kjem til å få "litt" peppar for det...
Til slutt, 9000 er betre i standard utførelse enn ein 900 i standard, men som Trond N47 skriv, so kan en få 900-en meget potent. Og tra*tor og SAAB høyrer ikkje heime i same setning.

900 er den "moderne" SAAB-en med skjel, 9000 er faktisk kjønnslaus i forhold, men bevares til sitt bruk ein fin bruksbil (pirtar kanskje på meg ein del her....)
Men over til noko artigare, Trond; kva spec hadde du på understellet på din 900? Eg køyrer no med Bilstein Sport + Lesjöfors/Kilen senkesett, med PF foringar på stabstaget framme. Synes den har vorte litt meir levjete i år enn i fjor sommar, ser at foringane bak på panhardstaga mellom anna ikkje ser heilt bra ut. Vurderar å bytte bak til enten PF eller å dreie nylonforingar sjølv, men er ikkje heilt sikker på om effekta vert so stor som ønska. So Trond, fortell, mykje vil ha meir og f*en vil ha fleir....

Og TRX 210/55x390, kva tilsvarar det i "normal" dim.?