Spoiler 9-5 Estate

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Re: Vedr bruker logon...............................

Legg inn av Jørgen N237 » 09 jan 2005, 22:00

Bent N208 skrev:Elllers kan jeg ikke forstå påstanden om hårsår, de som har sett min frisyre kan vel bekrefte dette
Spørs jo hvor du har dette håret :lol: :lol:

Fra spøk til alvor, er interessert i dette samme spørsmålet.. Kan bli aktuelt her også om alt går i orden.. Men har inegn problemer med å bestille hos speedparts, har bare god erfaring på kundeservice der..

MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX

Henrik N380
2.0 bar
2.0 bar
Bil: Nei..
Sted: Oslo

Re: Vedr bruker logon...............................

Legg inn av Henrik N380 » 09 jan 2005, 22:14

Freshmaker N237 skrev:
Bent N208 skrev:Elllers kan jeg ikke forstå påstanden om hårsår, de som har sett min frisyre kan vel bekrefte dette
Spørs jo hvor du har dette håret :lol: :lol:

Fra spøk til alvor, er interessert i dette samme spørsmålet.. Kan bli aktuelt her også om alt går i orden.. Men har inegn problemer med å bestille hos speedparts, har bare god erfaring på kundeservice der..

MVH
Jørgen
:lol:

Har heller ikke problem med å handle av Speedparts, må bare spare litt først :wink: . Men den USA spoileren er jo en del billigere og den kan jeg kjøpe nå. Mene har en liten følelse av at en god del av sparepengene fremover kommer til å gå i lommen til Bent :lol:

Ole-P-N154
2.0 bar
2.0 bar

Legg inn av Ole-P-N154 » 10 jan 2005, 02:53

Jeg hadde Saabs takspoiler (ikke usa) på min forrige 9-5, og har Hirsh sin nå (kjøpt hos Saabforhandler).
Jeg synes at min nåværende er veeeldig mye finere. :D

Tar sjansen på å "reklamere" for noe som ikke selges av Speedparts, men jeg vet at Ole og Bent ikke blir sure. :?
Penger for spoiler får man jo bare en gang. Alt annet som skal gjøres får dere jo penger for, og endel ting (olje, plugger, dekk, felg, div filter, osv.) får dere jo penger for gang på gang.
Og til alle dere andre: det er det verdt! :)
Gutta kan SAAB, selger mye gromt og yter knallservice.

(PS! jeg gleder meg vanvittig til ny turbo, nye "rør", måler, felger, front osv. er på plass :D :D :D )
Hilsen Ole-P. N-154

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 10 jan 2005, 08:04

Her er et bilde av usa vinge:

Bilde

Saab forhandler kan også skaffe denne vingen.. Håper isåfall du god service på ditt delelager, da er det ingen problem.

MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX

Svar