ja du skjønner en rund gummiklump med en en bolt igjennom må jo koste en hel masse å lage...knemor skrev:2000 ja!? ja det stemmer det! har en 87 mod 8t. Kan stikke innom min lokale høgger å se om jeg finner no brukbart tenker jeg!
During
Moderator: Moderatorer
regner med at det holder... å du kan kjøre med bilen til den bryter sammen... å det er ikke så lett å få til... men jeg vet ærlig talt ikke... det kan være dager eller år...knemor skrev:Holder det at jeg kjøper motorfester på en bilrekvisita butikk eller noe slikt. Hørte at det var mye billigere der, å med nesten like god kvalitet som orginale!?
Noen som har erfaring med dette? Å hvor lenge kan jeg kjøre med bilen slik den er?
eneste vi stoler på er GUD... resten betaler cash
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Speedparts har billige motorfester, kostar vel rundt 800 spenn eller noko slikt. Kik på nettsida deira under "motorkudde".knemor skrev:Holder det at jeg kjøper motorfester på en bilrekvisita butikk eller noe slikt. Hørte at det var mye billigere der, å med nesten like god kvalitet som orginale!?
Noen som har erfaring med dette? Å hvor lenge kan jeg kjøre med bilen slik den er?