Luftmassem?lar 900T16, Lucas innsprut

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 11 jun 2005, 10:40

Nei, bilen startar som "normalt", går opp mot 14-1500rpm før den legg seg ned mot 1000rpm. Etter kort tid vil den gå daude vekk ved å gå ned på 500rpm og so slokne heilt om en ikkje gir litt motgass slik at turtalet vert rundt 1000rpm. Om en om en held turtalet på 1000rpm ei stund (2-3 min kanskje) kan en ta foten av gassen og observere at tomgongen er normal, heilt til en rusar bilen litt (opp mot 2k-2k5rpm), då får den same tomgongproblem att, vil gjerne ned mot 500rpm. Då må en holde litt motgass att, men ikkje so lenge som ved oppstart.

Har foressten også bytta 2 av dei 3 gummi-foringane på innsuget (der luftslangar frå BTR kjem inn osb), den nye fyren på SAAB-delelageret påstår at det ikkje var samme delenummer på alle tre foringane, når eg kjem heim og studerar EPC-en finn eg ut at det ER samma foringa på alle tre plassane om en har B202-motor med katalysator... :/ Den foringa der luftslangenslangen frå BTR kjem inn er forskjellig på bilar med B202 utan kat og B212-motorane, men altså lik på B202 med kat. :( Moralen må vere at en sjekkar EPC og skriv ned delenummer en skal ha før en handlar deler... ;)

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Innlegg: 2016
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 11 jun 2005, 11:15

Har målt, sett fra "passasjersiden":
Pinne 1 og 3 (pinne 1 er nærmest torpedo):4,36kOhm
Pinne 1 og 2: 4,16 kOhm
Pinne 2 og 3: 0,63 kOhm

Håper det ble forståelig, er ingen elektriker akkurat... :?
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 11 jun 2005, 11:42

Jauda, forståelig som berre det ditta der.
Fikk desse resultata sjølv:

1-3: 5,66 kOhm
1-2: 5,38 kOhm
2-3: 0,769 kOhm

Det som er interesant er om dette er mykje gale eller om det er innafor toleransane. Har eit zip-fil eg lasta ned ifrå SAABcentral.com, der er det oppgitt at det skal ligge innan for 4-6 kOhm på pin 1-3. So då reknar eg med dette er i orden... :/

Men takk slal du ha for målingane Kristian!

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 11 jun 2005, 20:17

Temperatursensoren, kan den lage slike vanskar som beskrive i tråden her?
Har målt litt på den idag, og ved driftsvarm motor fikk eg 276ohm, eit par-tre timar etter fikk eg 1084ohm (tempraturen var vel mellom 40 og 50 grader vil eg tru, litt varmare enn kroppstempratur, men ikkje slik at det var for varmt). No ytterligare 4 timar etter det målte eg 1978ohm, då var ihvertfall blokka kald, tippar rundt 20 grader.

Referanseverdiar i fila eg fann på SAABcentral.com er ved:
80 grader 3-400ohm
60 grader 5-700ohm
40 grader 1100-1300ohm
20 grader 2400-2600ohm
0 grader 5700-5900ohm

Somsagt, kan eg vere inne på noko her?

OPPDATERING SØNDAG 16:41

Etter bilen har stått ca. 20 timar målte eg tempraturgivaren enno ein gong, og fikk no 3330 ohm. Utetempraturen er ca. 16-17 grader når eg målte.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 12 jun 2005, 21:50

Når når bilen har stått over eit døgn iro er motstanden 3180ohm.
Utetempraturen er vel rundt 13-14 grader kan eg tenkje meg.

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 13 jun 2005, 12:33

Merkelig feil du har der..
Gassspjeldsensoren på Lucas er Logaritmisk i forhold til Bosch som har Lineær ja, men du har jo målt den til å være riktig så det er nok ikke den.
Jeg hadde noe lignende på en bil jeg bygde om til T16 en gang og der var det bensintrykksregulatoren som hadde hengt seg opp. Den fikk altfor høyt bensintrykk og dermed svartrøyk og dårlig prestanda.

Har du en bensintrykksmåler så kan du jo se hva det ligger på. Verdt et forsøk :)

Jeg kan måle de to LMM'ene jeg har fra Lucas i kveld og se hva de ligger på i motstand de også, for å få flere referansepunkter.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 13 jun 2005, 15:51

Det hadde vore knall Mortimer, har tenkt litt på BTR også. Får stikke nedpå Vo***-verkstedet her å sjekke om dei har noko slikt...

Det som er so merkelig med temp.givaren er at bilen ikkje er tungstarta i det heile, den kjem som ei kule md ein gong, no har også tomgongsproblema roa seg ein smule.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 13 jun 2005, 22:28

Var ute ein tur no med bilen, tomgongen er heilt fin, vil heller ikkje daude vekk, men som sagt for mykje bensin.
Var å prøvde å måle bensintrykk, men nålaren på verkstedet passa ikkje heilt, eller rettare sagt vi fann ikkje passandes målehol. Vi kunne rett nok ha laga nokre overgongar etc, men det vart ikkje noko av grunna det er enklare å bytte BTR-en.
Om det ikkje er ein enkel "do it yourself" måte, vert det vel til at eg byttar BTR for å sjå. Reknar med Lucas og Bosch BTR går om kvarandre, sosant den er på 3 bar...

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 14 jun 2005, 06:48

Fikk ikke målt i går.. var ikke hjemme før sent, men skal få gjort det i dag.
Lucas og bosch går om hverandre ja, sålenge det er 3bar :)
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 14 jun 2005, 17:31

Finner ikke multimeteret mitt jeg nå da... Skal prøve å ta med de to og måle på jobben i morgen... beklager at det drøyer litt...

M
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 15 jun 2005, 09:29

Her er målingene jeg fikk på LMM'en min.

Så ikke nummer merking på pluggen så jeg går ut fra at pinne1 er til venstre når du har de 3 pinnene mot venstre og to til høyre. hvis du skjønner?

1-2 - 0,13ohm
1-3 - 4,23Kohm
1-4 - 265,5Kohm
1-5 - 52ohm
2-3 - 4,23Kohm
2-4 - 265,3Kohm
2-5 - 52ohm
3-4 - 269,4Kohm
3-5 - 4,29Kohm
4-5 - 456,95Kohm

Partnummeret på LMM'en er: 73350A

Ser det er litt andre verdier enn de du har fra før... Jeg vet denne LMM'en virket ihvertfall. Kjørte med forbruk på 0,8-0,9 på blandet kjøring med 200hk på hjula med den. :)
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 16 jun 2005, 14:53

Tok å målte min slik du målte Mortimer, og fikk flg:

1-2: 0.00 Ohm
1-3: 4.21 kOhm
1-4: 486 kOhm
1-5: 508 Ohm
2-3: 4.21 kOhm
2-4: 466 kOhm
2-5: 502 Ohm
3-4: 468 kOhm
3-5: 4.71 kOhm
4-5: 467 kOhm

Totalt sett voldsomt svingande verdiar iforhold til Mortimer sine.
Nummeret på min er også 73350A, Lucas-nummeret er 03469.

Skal få meg taki ein annen BTR å sjekke om bilen vert noko betre av det, om ikkje vert det å stikke på SAAB å få ut nokre feilkoder med ISAT-en.

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

hmmz..

Legg inn av Pål N526 » 16 jun 2005, 14:55

når du gir gass og belaster den opp til 2000 rpm og slipper gassen og inn med klutsjen, detter turtallet ditt helt ned og så opp igjen? eller går det saktne ned til tomgang..(ca7-800rpm)

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 16 jun 2005, 21:07

Var litt svingende det ja.. Er jo snakk om forskjeller på oppimot 10ganger verdiene på min.
Vet ikke om LMM'ene har slike store toleransegrenser fra fabrikk, men skulle tro at den forskjellen var litt stor..

Kan jo også være komponenter på innsiden som gjør forskjellene så store og LMM'en fortsatt fungerer. Er jo forskjeller på transistorer/kondensatorer osv i en krets. Man måler jo ikke enkeltkomponenter her, men hele kretsen fra de pinnene. Du har ikke tilgang på en annen bil med Lucas da? som du kan prøve den i eller prøve den LMM'en fra den bilen?

Hvis du ikke bor så langt fra Osloområdet så kunne du ha prøvd mine forsåvidt.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 16 jun 2005, 22:03

Dårlig med det gitt, hadde eg hatt anna LMM tilgjengelig hadde nok det vore testa for lengst.

Bur som du ser på Sunnmøre, so det vert eit stykke nedover til Sarp... ;)

Vert nok til SAAB og få ut nokre feilkoder enten imorra eller over helga.

Svar