er sylinderveggene i orden og generellt ikke nedsarva, så er det like greit å bare renovere den gamle.. for da veit du hva som blir gjort.. skal man kjøpe en brukt motor, så har man jo INGEN bakrund på hva som er gjort med motoren.. heller spøtte i 5k ekstra å få i orden motoren..Hansi N624 skrev:Har et veldig likt problem som du har forklart i denne og den andre tråden med pappa sin og900 Aero cab. Kommer olje opp av peilepinnen, er vel nesten sikker på at det er stempelringene eller selve stempelene, så endte likegreit opp med å kjøpe en motor og bytte ut den gamle. Tror nok det er det greieste, lettere (og kanskje billigere) enn å begynne å renovere den gamle
dårlig kompresjon på sylinder 4, hjølp
Moderator: Moderatorer
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- Henrik N449
- Overload!!!
- Innlegg: 1943
- Registrert: 10 nov 2004, 01:00
- Sted: Drammen
- Hansi N624
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 98
- Registrert: 03 feb 2006, 21:19
- Sted: Drammen (Trondheim for øyeblikket)
Sant nok, det vi skal gjøre er å renovere den gamle også bruke den vi har kjøpt i bilen i mens. Også kan vi ha den gamle som en reserve motorDatapaal N526 skrev:er sylinderveggene i orden og generellt ikke nedsarva, så er det like greit å bare renovere den gamle.. for da veit du hva som blir gjort.. skal man kjøpe en brukt motor, så har man jo INGEN bakrund på hva som er gjort med motoren.. heller spøtte i 5k ekstra å få i orden motoren..Hansi N624 skrev:Har et veldig likt problem som du har forklart i denne og den andre tråden med pappa sin og900 Aero cab. Kommer olje opp av peilepinnen, er vel nesten sikker på at det er stempelringene eller selve stempelene, så endte likegreit opp med å kjøpe en motor og bytte ut den gamle. Tror nok det er det greieste, lettere (og kanskje billigere) enn å begynne å renovere den gamle
Hans Fredrik "Hansi" N624
'02 Mini Cooper
'02 Mini Cooper