Luftmassem?lar 900T16, Lucas innsprut

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 20 jun 2005, 18:00

Siste nytt:
Var å fikk lest av feilkoder idag på SAAB, problemet var berre at det ikkje fanns nokre feilkoder å lese av... :/
Vert vel å skaffe seg ein annen BTR for å teste det, merka også ein svak ulelyd, so misstanken går mot at avlastningsventilen lek ein smule...

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 21 jun 2005, 00:11

Brukte de Tech 2 eller ISAT da?

Har ofte opplevd at Tech 2 ikke får ut kodene på de gamle modellene....
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 21 jun 2005, 09:44

Det vart nok brukt Tech 2.
Men både lambdasonda og LMM som vi kika på spesiellt visste OK verdiar, og når sant skal seiast har eg ikkje hatt feilkoder som har tent CE-lyset, det eg stussa i var om det andre feilkoder som ikkje tente CE-lyset.
Kjem som sagt til å prøve med annen BTR og annen avlastningsventil, so får me sjå korleis det går.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 22 jun 2005, 17:52

En liten tanke her før eg gjer noko særlig meir:
Hadde BTR-en hengt seg opp skulle vel det ha vore svartrøyk heile tia?
No er det kun svartrøyk ved belastning på spesiellt 4 og 5-te gear. Dette kan vel tyde på for lite luft ein kvann plassen?

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 22 jun 2005, 21:23

Du har vel kansje vært inne på det før men dobbelsjekk tempgiverne.
Du kan også prøve å henge på ekstra jordledning fra batteri til chassi og fra batteri til motor, jordfeil kan medføre rare feilsymptomer.

Hva med Lambdaen, har du sjekket den?
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 26 jun 2005, 10:42

Som du ser av målingane på tempgivaren virkar ikkje den heller heilt god sett utifrå ref.verdiar i Haynes og eit dokument eg lasta nedifrå saabcentral.com.
Men eg skal somsagt få bestillt opp ein ny AV, satsar på at det er den som er syndaren.
Lambda-en sjekka SAAB med Tech2 apparatet, dei meinte på den var velfungerande...

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 09 jul 2005, 19:56

Då er problemet løyst virkar det ut som.
Fikk pakke med ny avlastningsventil ifrå Speedparts her igår, i dag tidlig gikk eg igong med å skifte denne.
Det eg merka når eg fikk demontert greiene var at slangen ifrå tomgongsregulatoren til AV-en hadde ei sprekk heilt i enden av slangen, mao umulig å sjå før eg demonterte greiene alt medan det er trongt der. Sansynligvis var det dette som gjorde at bilen ikkje har gått skikkelig ved litt pådrag... :D Slange vart midlertidig reparert med gaffateip, og ny slange forhåpentligvis på vei. Merka også stor forskjell etter å ha bytta nemde foringar i innsuget, so det var tydligvis vore litt lufttjuvar ute å gått her ja... :)

Takk til alle som har kome tips og målingar, men det var nok ei klassisk luftlekasje som var syndaren denne gongen også... :lol:

Svar