Styling
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Hei..
Jeg tenker på å felle mine tåkelys litt inn i frontspoileren, og fetse i bakre kant av støtfangeren...
Jeg fant dessverre ikke ferdigtrekt til sideryggelys.. Men kunne godt tenkt meg dette.. Pappa har det både på 99`en og 9-3`en sin.. Fikk vite hvordan Rune hadde gjort det på caben sin.. Må borre ut til lampeholder i disse lyktene som skrår... Hadde tenkt å ha enten parklys eller orange parklys der.. eventuelt blink der også.. Får se hva jeg fikser til.. Skal ihvertfall en form for lys der.. Får mest sannsynlig mine hvite blinklys i dag,så da blir det til å bygge om...
MVH
Jørgen
Jeg tenker på å felle mine tåkelys litt inn i frontspoileren, og fetse i bakre kant av støtfangeren...
Jeg fant dessverre ikke ferdigtrekt til sideryggelys.. Men kunne godt tenkt meg dette.. Pappa har det både på 99`en og 9-3`en sin.. Fikk vite hvordan Rune hadde gjort det på caben sin.. Må borre ut til lampeholder i disse lyktene som skrår... Hadde tenkt å ha enten parklys eller orange parklys der.. eventuelt blink der også.. Får se hva jeg fikser til.. Skal ihvertfall en form for lys der.. Får mest sannsynlig mine hvite blinklys i dag,så da blir det til å bygge om...
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Er dette foran i parklys eller bak parklyset?? Jeg må se mer etter de ledningene du nevnte Rune..Rune N35 skrev:Er slik på nyere enn 86 også trond, og det er mange som lurer på hvorfor i h... det begynner å lyse FORAN når jeg putter i backen! Helt til jeg ser dumt på dem.... "Ja, er det ikke slik på din?"
Styrer med DAB og AUX
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Ja. her er de:

Med parklys på

Med blinklys på (ikke usablinkers...)

Uten noen lys på
Må si at jeg sleit litt med passform på den venstre lykten.. Ikke passform kansje, men tilpassning,slik at det ikke ble for mye glip mellom hovedlykt/fanger og blinklykten.. Ble veldig bra.. Legger ut mer bilder over helgen på hvordan helheten ble...
MVH
Jørgen
Med parklys på
Med blinklys på (ikke usablinkers...)
Uten noen lys på
Må si at jeg sleit litt med passform på den venstre lykten.. Ikke passform kansje, men tilpassning,slik at det ikke ble for mye glip mellom hovedlykt/fanger og blinklykten.. Ble veldig bra.. Legger ut mer bilder over helgen på hvordan helheten ble...
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX