Side 1 av 1
Når går toppakning og hjullagre?
Lagt inn: 15 okt 2006, 20:27
av TBiel
Min 9000 -88 2,0t runder nå 210' km. Enda med original toppakning (ikke etterdratte bolter) og hjullagre. Tohundretusen er ettersom jeg forstår et merke for at det ligger en jobb med dette i nær fremtid. Hvor langt har deres 9000er gått før dette ble nødvendig? Noen som har mer km på klokka med toppakning og hjullagre fra fabrikken?
TBiel, Hamar
Lagt inn: 15 okt 2006, 20:43
av Hjelle, N6
På broderen sin M91 2.3T vart hjullager skifta på 210kkm, det var kun det eine som laga ulyd, men han bytta begge for å ha det gjordt.
Eg bytta hjullager på min turboS idag, kmstanden på den er 280kkm. Med det eg kunne sjå var det originallager som stod på.
Lagt inn: 15 okt 2006, 21:21
av Jørgen N237
På min 9000 røk det ett hjullager på 210000 og ett på 225000. Toppakning byttet jeg ikke, bilen var gått 230000 da jeg solgte. Dette var en 1990 9000i..
Lagt inn: 16 okt 2006, 11:41
av TBiel
En på jobben har en -96 9000 2,0i CS, kjørelengde med original toppakning og hjullagre 333 000. Noen bedre?
TBiel, Hamar
Lagt inn: 16 okt 2006, 15:04
av Terra N837
Hei.
Jeg hadde en 9000i -87 mod. for noen år siden.
Da jeg kvittet meg med en var den gått 311000km, hadde hverken byttet hjul-lagre eller toppakning.
Lagt inn: 16 okt 2006, 15:59
av heinrich
Jeg nærmer meg med min, 331 tusen uten skiftet topppakning eller hjullager (som jeg vet om ihvertfall), jeg skal klare 334!
