Saab 9000 CD 89 mod. trenger noen som har skikkelig peil...
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Ingen SAABer hadde DI i 88A modell.
(første halvår av 1988)
Fra 88B kom katalysator som standard.
Samtidig kom 9000 som CD, 2,3i motoren
med DI, og turboene med DI.
2,0 i fra 88B til 1992 hadde fordeler både som
CC, CD og CS.
Mulig noen CD 2,0i hadde DI tidligere, men
jeg har kjørt 91 og 93 modell CC, 89 og 91
modell CD, 92 modell CS med 2,0i motor
uten DI.
Fra og med 1993 kom de fleste 9k-modeller med
Trionic motorstyring, og da måtte de ha DI.
Ut 1993 ble CC levert med fordeler i en versjon
sm var ribbet for utstyr.
(første halvår av 1988)
Fra 88B kom katalysator som standard.
Samtidig kom 9000 som CD, 2,3i motoren
med DI, og turboene med DI.
2,0 i fra 88B til 1992 hadde fordeler både som
CC, CD og CS.
Mulig noen CD 2,0i hadde DI tidligere, men
jeg har kjørt 91 og 93 modell CC, 89 og 91
modell CD, 92 modell CS med 2,0i motor
uten DI.
Fra og med 1993 kom de fleste 9k-modeller med
Trionic motorstyring, og da måtte de ha DI.
Ut 1993 ble CC levert med fordeler i en versjon
sm var ribbet for utstyr.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T