Side 1 av 1

Mangler turbotrykk

Lagt inn: 31 okt 2006, 22:39
av Bendal N809
Nevnt det tidligare, men eg mangler litt turbotrykk. Har over GLT, men målaren i bilen kjem berre til slutten av det gule merket. Tidligare kom den godt opp på det raude.

Merka det etter eg skifta DI kassett, men det kan vere tilfeldig. Har tatt adapsjon etter tips frå ein tidligare tråd eg hadde. Men det hjelpte ikkje, har også no gått over det eg fann av slanger med startgass for å sjå etter lekkasje, men intet hell.

Savner veldig den siste rest av trykket, dagen er ikkje heilt det samme uten :wink:

Tips?

Lagt inn: 31 okt 2006, 22:41
av Eirik N396
Jeg ville begynt med å sjekke at du har riktig GLT. Få deg en gradert turbotrykksmåler for å sjekke/justere GLT, og deretter lese av fullt ladetrykk :)

Lagt inn: 31 okt 2006, 22:57
av Bendal N809
GLT skal ikkje ha vore endra på. Og nåla står rett opp elles. Regner med den kjører på GLT når wastegate staget hopper av, noko som skjer en smule ofte med meg foreløpig. (Driver å fester det igjen med ein streng for kvar gong)

Driv å diskuterer litt med Hjelle no, og han tipser meg om at det kan vere staget som ikkje går fritt inn i klokka, så for vel helst sjekke det først.

Lagt inn: 01 nov 2006, 00:43
av Edward N812
underlig, har akkurat samme problemet på min 9000... bare at det kommer og går hos meg.. det går fra to-tre dager ellr litt mer uten det turbotrykket jeg skal ha, så går den fint leenge.. jeg har faktisk funnet ut at de få gangene det har skjedd har det regna som juling.. men som i ditt tilfelle er det bare en teori som ikke nødvendigvis trenger å være relevant.. lykke til, og jeg kommer til å følge med på denne :)

Lagt inn: 01 nov 2006, 00:50
av Bendal N809
Ja irriterande er det vertfall. Min har vore det etter eg skifta DI kassett. Og er slik stabilt også. Så er sikkert ikkje heilt det samme. Men skal oppdatere etterkvart som eg tester ut ting. Skal få låne en skikkelig turbomålar imorga med Hjelle for å sjekke at GLT er korrekt.

For ha lykke til du også :)

Lagt inn: 01 nov 2006, 13:05
av Erik N21
jeg har faktisk funnet ut at de få gangene det har skjedd har det regna som juling
fuktig luft = høyere ladetrykk

Lagt inn: 01 nov 2006, 20:53
av Bendal N809
GLT ser ut til å vere rett med meg vertfall. Fått testa med skikkelig turbotrykk målar no. Når eg kobla frå kontakta på MV så gjekk målaren opp til 0,4bar +- litt. Men målaraen i bilen gjekk allikvel opp mot det raude. Slik som før.

Med MV tilkobla fekk eg 0.7 bar på høgaste. Då gjekk også målaren i bilen opp mot det raude.

Merka ikkje stor forskjell på med og uten MV. Mykje mindre trykk når wastegate staget hopper av. Har ikkje fått testa det med skikkeleg målar no.

Kan legge til at når målaren i bilen står ca rett opp, så er den skikkelege målaren:
Med MV: ca 0.1
Uten MV: ca 0.2
Er ikkje det litt rart?

Lurer på om bil målaren er en smulig snodig :?

Lagt inn: 02 nov 2006, 12:39
av Erik N21
Mykje mindre trykk når wastegate staget hopper av. Har ikkje fått testa det med skikkeleg målar no.
uten wastegate staget på, får du vel neppe noe ladetrykk i det hele tatt

Lagt inn: 02 nov 2006, 13:21
av Bendal N809
Ja er vel egentlig ganske logisk det :)

Lagt inn: 06 des 2006, 16:33
av Bendal N809
For vel ta ei lita oppdatering her no. Ny magnetventil er på plass (ein brukt). Men det snodige no er at det fungerer fint i nokre minutt når eg starter bilen for første gong for dagen. Eller at den har stått stille i 5-6 timer.

Kan vel kanskje vere at det fungerer framtil bilen er varm, men etter det har eg same trykk som eg hadde på min gamle MV (opp mot det raude) 0,7bar. Har ikkje fått målt kor mykje trykk eg får no før den blir varm, men vertfall godt opp på det raude på målaren. Og syns å huske at det er akkurat slik det var før alt starta å gå gale.

Stor muligheit for at det framdeles er magnetventilen? Syns det virka litt rart at den skal ha noko å seie for om bilen er varm eller ikkje, eller?

Lagt inn: 06 des 2006, 18:26
av Hjelle, N6
Men når vi prøvde ein flunka ny magnetventil her var då bilen god og varm med det eg huskar?

Lagt inn: 06 des 2006, 18:29
av Bendal N809
Det var den ja, men kan alltids vere enda noko anna som har skjedd i etterkant, for hadde ikkje akkurat trudd at det er forskjell på magnetventilen ved varm og kald bil.