TRIMMING og hvite blinklys

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Aero87

TRIMMING og hvite blinklys

Legg inn av Aero87 » 20 jan 2004, 12:32

SAAB 900turbo Aero 16v -87

Er det noen som vet hvem som leverer og hvor jeg kan få tak i hviteblinklys til 900Aero nyere enn 87?

Holder nå på og skal trimme litt. Har modifisert APC-boks med justerbart turbotrykk inne i bilen Green Konfilter og Dump-ventil.

Har anskaffet meg en turbo fra Ford Sierra Cossworth 4x4, Saab 9000 93-mod intercoller og HKS Justerbar bensintrykk regulator er det noen som har noen tips og råd ang hvordan jeg skal få dette til og fungere best mulig???

Gjest

Re: TRIMMING og hvite blinklys

Legg inn av Gjest » 20 jan 2004, 12:36

Aero87 skrev:SAAB 900turbo Aero 16v -87

Er det noen som vet hvem som leverer og hvor jeg kan få tak i hviteblinklys til 900Aero nyere enn 87?

Holder nå på og skal trimme litt. Har modifisert APC-boks med justerbart turbotrykk inne i bilen Green Konfilter og Dump-ventil.

Har anskaffet meg en turbo fra Ford Sierra Cossworth 4x4, Saab 9000 93-mod intercoller og HKS Justerbar bensintrykk regulator er det noen som har noen tips og råd ang hvordan jeg skal få dette til og fungere best mulig???
Heisan.

Hvite blinklys og annet til din Saab, kan du kjøpe hos http://www.speedpartsnorway.no :lol:

Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Innlegg: 1807
Registrert: 07 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: N208
Navn: Bent Andresen
Bil: VW Scirocco TSI
Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
Kontakt:

Re: TRIMMING og hvite blinklys

Legg inn av Bent N208 » 20 jan 2004, 12:38

Anonymous skrev:
Aero87 skrev:SAAB 900turbo Aero 16v -87

Er det noen som vet hvem som leverer og hvor jeg kan få tak i hviteblinklys til 900Aero nyere enn 87?

Holder nå på og skal trimme litt. Har modifisert APC-boks med justerbart turbotrykk inne i bilen Green Konfilter og Dump-ventil.

Har anskaffet meg en turbo fra Ford Sierra Cossworth 4x4, Saab 9000 93-mod intercoller og HKS Justerbar bensintrykk regulator er det noen som har noen tips og råd ang hvordan jeg skal få dette til og fungere best mulig???
Heisan.

Hvite blinklys og annet til din Saab, kan du kjøpe hos http://www.speedpartsnorway.no :lol:
Glemte å logge meg på. :wink:
Close to your saab,closer to you with Speedparts

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Re: TRIMMING og hvite blinklys

Legg inn av Mortimer-N18 » 20 jan 2004, 14:11

Aero87 skrev:SAAB 900turbo Aero 16v -87

Er det noen som vet hvem som leverer og hvor jeg kan få tak i hviteblinklys til 900Aero nyere enn 87?

Holder nå på og skal trimme litt. Har modifisert APC-boks med justerbart turbotrykk inne i bilen Green Konfilter og Dump-ventil.

Har anskaffet meg en turbo fra Ford Sierra Cossworth 4x4, Saab 9000 93-mod intercoller og HKS Justerbar bensintrykk regulator er det noen som har noen tips og råd ang hvordan jeg skal få dette til og fungere best mulig???
Er det en progressiv eller en fast trykkregulator? (1:1) Hvis det er progressiv så vil jeg nesten ikke annbefale å bruke den... Har prøvd det og det er ikke noe særlig. Bedre med en 1:1 regulator på 3.0bar.
9000 IC'en får du jo inne med litt kapping og modifikasjoner i fronten din. Ellers så er det jo bare å sette i gang og justere APC til best mulig resultat. På original motor, så bør du tenke på å gjøre noe mer med den om du skal passere 1,5bar... (eks, ekstraktorgrenrør, større topp og innsug osv.)
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

haleck

Legg inn av haleck » 21 jan 2004, 17:45

speedparts. du må kjøpe større turbo og sprut og en kjøler det hjelper en del i første omgang

Svar