Side 1 av 1
Sentrering av ratt med airbag
Lagt inn: 05 jan 2007, 19:40
av bZerk
Er det en stor jobb å få sentrert rattet på bilen min? Det står litt for mye til venstre. Bagatell kanskje men jeg synes det er litt irriterende.
Lagt inn: 05 jan 2007, 21:39
av Pancho N497
du får det rett ved og ta en forstillingskontroll og justere spissinga

er juks og flytte rattet

tror ikke du kan flytte rattet på den bilen uansett.
Lagt inn: 05 jan 2007, 22:12
av Lars E. N378
åjoda, rattet kan flyttes, enkleste sak i verden.. løsne jordinga på batteriet først, så kan du gjøre hva du vil
men om du ikke har skrudd av rattet før, er det nok ikke rattet det er noe feil med, men forstillinga di..
Lagt inn: 05 jan 2007, 22:23
av bZerk
Aner egentlig ikke. Har akkurat kjøpt bilen. Så på sommerdekkene at to av de var mest slitt innerst. Ellers merker jeg ikke noe tull med forstillinga.
Lagt inn: 05 jan 2007, 22:45
av matrox N522
Som de sier over. Ta en forstillingskontroll du

Lagt inn: 06 jan 2007, 09:46
av Paradigm N558
Ellers er det jo ett kjent fenomen at på en Åge 900 er rattet så godt som alltid skeivt..
Lagt inn: 06 jan 2007, 11:45
av Petter 900 T
ParADigM N558 skrev:Ellers er det jo ett kjent fenomen at på en Åge 900 er rattet så godt som alltid skeivt..
Javel, har hatt mange, og kjørt flere, aldri vært borti det...
Petter
Lagt inn: 06 jan 2007, 13:33
av Hjelle, N6
ParADigM N558 skrev:Ellers er det jo ett kjent fenomen at på en Åge 900 er rattet så godt som alltid skeivt..
Seier som Petter, det vil eg ikkje kalle ein vanlig feil. Må i tilfelle være du som har vore uheldig. Men kvifor du skal drage 900 inn i dette er eit godt spørsmål, då det er GM900 det er snakk om her...
Lagt inn: 06 jan 2007, 19:58
av Magnus N608
Mitt har alltid vært skevt, men har ikke brydd meg noe om det..
Så måtte jeg bytte alle bærekulene, og da ble det helt rett
hehe
Lagt inn: 06 jan 2007, 20:04
av bZerk
Ok. Takker for tips. Får ta med skatten til en forstillingskontroll.
Lagt inn: 07 jan 2007, 21:42
av TurboRoger_N486
På min 9-5 må forstillingen justeres for å få rattet helt rett. Det er pga at rattet kun kan monteres på EN måte (er en styretapp på rattakselen som passer i et spor på rattet). Det er viktig at man ikke sliper bort denne tappen (tror ESP systemet ikke vil fungere skikkelig da)...