Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
Legg inn
av Petter 900 T » 28 feb 2007, 19:50
Kjedene er kliss nye!
Akselen er 12/8 med herdede splines! Og iso passning mot lamellen!
(slarkete orginal...)
Pris? fytti h...
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
-
Griffin N430
- 2.0 bar

- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
Legg inn
av Griffin N430 » 28 feb 2007, 21:53
Har det vært et problem med at splinsene på orginal akselen har røket??
-
Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
Legg inn
av Petter 900 T » 28 feb 2007, 21:59
Griffin N430 skrev:Har det vært et problem med at splinsene på orginal akselen har røket??
Ja, og så kan hele akselen gå tvers av!
men nå er det problemet ute av verden for min del! akselen tåler vel 1000 nm.... (kjedene tåler litt mindre...)
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
-
Griffin N430
- 2.0 bar

- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
Legg inn
av Griffin N430 » 28 feb 2007, 22:01
Petter 900 T skrev:Griffin N430 skrev:Har det vært et problem med at splinsene på orginal akselen har røket??
Ja, og så kan hele akselen gå tvers av!
men nå er det problemet ute av verden for min del! akselen tåler 1000 nm....
Hehe, oki!
1000NM ja...

Da er det nok flere ting på ei OG kasse som ryker først....hehe...!