Hei! Jeg har nå modifisert en APC boks for saab9000t, 1986. Jeg bytta ut r42 med stålstreng, og skifta f-poten til ein ny vridbar motstand. Så dette burde vere slik d skal. Bilen starta opp helt fint etterpå, og etter 100m, så stoppa den. Var ganske sikker på at d var tom tank, fylte derfor på 8l til, men den ville fortsatt ikke starte. Det er gnist i pluggene, og den får bensin(muligens litt for mye). Plugene er søkk våte når jeg tar dem ut. Så nå mistenker jeg at d har skjedd noe feil med koblingene i apc-boksen.
Har APC-boksen innvirkning på tenning og brennsel??
APC modifisering
Moderator: Moderatorer
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Innlegg: 2016
- Registrert: 06 mar 2003, 01:00
- Sted: oslo
- Kontakt:
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
apc
Som Kristian sier så er APC'n kun koblet til ladetrykket og tenningsbanksensoren.
Våte plugger er helt vanlig på 8v iallefall.........
Petter
Våte plugger er helt vanlig på 8v iallefall.........
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226