Oljefilter på girkasse, 900
Lagt inn: 02 mar 2004, 18:00
Hei.
No vert det lysare og lysare, snart er det å bytte om til sommardekk, og om ein månads tid er vel 900-en ute på veien att etter vinteropplaget.
I den forbindelse har eg planar om å bytte olje på girkassa.
Får å få ut olja har Møttemjøl tidligare tipsa om å jekke bilen ein smule opp framme, løyse skruane på diff.huset og la den gamle olja sipe ut.
Stussa si stund korleis en skal få fylle på att olje, so eg søkte litt på STCS-forumet.
Fann igrunnen ikkje ut noko som helst, men fann grunnen til at SAAB har tatt vekk botnpluggen på dei nyare girkassene. Det er for det oljefilteret skal sjekkast ved oljebytte. So spørsmålet då er, kva for eit filter skal brukast? Og kvar finn en filteret, får en tilgong til det når en løyser skruane på diff.huset?
Når det gjeld påfylling, korleis er det smartast å gjere det då? Er det å skru ut skruen der det tidligare var peilepinne på eldre kasser og fylle oppi der ved hjelp av ei trakt, eller finns det glupare løysningar?
Og olje, eg trur eg skal prøve å få taki QuakerStake-oljen som skal være so bra, var det ikkje 2010 den heitte skal tru?
Nokre tips til kvem som kan ha den olja hadde vore fint, til billigare til betre....
(er då Sunnmøring)
Fortrinnsvis Sunnmøre, men om det finns nokon som kan sende olje i Posten eller pr.bil (er vel noko riski med Posten) er det aktuellt også.
Meinar å huske at Mekonomen hadde denne oljen, kan nokon bekrefte/avkrefte det?
No vert det lysare og lysare, snart er det å bytte om til sommardekk, og om ein månads tid er vel 900-en ute på veien att etter vinteropplaget.
I den forbindelse har eg planar om å bytte olje på girkassa.
Får å få ut olja har Møttemjøl tidligare tipsa om å jekke bilen ein smule opp framme, løyse skruane på diff.huset og la den gamle olja sipe ut.
Stussa si stund korleis en skal få fylle på att olje, so eg søkte litt på STCS-forumet.
Fann igrunnen ikkje ut noko som helst, men fann grunnen til at SAAB har tatt vekk botnpluggen på dei nyare girkassene. Det er for det oljefilteret skal sjekkast ved oljebytte. So spørsmålet då er, kva for eit filter skal brukast? Og kvar finn en filteret, får en tilgong til det når en løyser skruane på diff.huset?
Når det gjeld påfylling, korleis er det smartast å gjere det då? Er det å skru ut skruen der det tidligare var peilepinne på eldre kasser og fylle oppi der ved hjelp av ei trakt, eller finns det glupare løysningar?
Og olje, eg trur eg skal prøve å få taki QuakerStake-oljen som skal være so bra, var det ikkje 2010 den heitte skal tru?
Nokre tips til kvem som kan ha den olja hadde vore fint, til billigare til betre....

Fortrinnsvis Sunnmøre, men om det finns nokon som kan sende olje i Posten eller pr.bil (er vel noko riski med Posten) er det aktuellt også.
Meinar å huske at Mekonomen hadde denne oljen, kan nokon bekrefte/avkrefte det?