Stempel fr? B -> H motor

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Stempel frå B -> H motor

Legg inn av Lars_N289 » 14 mar 2004, 21:57

Hei! No har det seg slik at eg har ein T8 motor(b-blokka). Denne tenkte eg å bruke i bilen. Men etter demontering av motoren i dag, fann eg ut at den ikkje var så bra som eg trudde.
Eg har fleire motorar liggande(h-motorar). Tenkte derfor å bruke stempla frå T8 motoren i ei av desse h-motorane. Går dette bra? Eg går ut frå at det berre er stempla som skiljer motorane. Rådar er vel likt?
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
Øyvind
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 466
Registrert: 13 jun 2003, 01:00
Sted: Trondheim

Legg inn av Øyvind » 15 mar 2004, 11:10

Er etter det jeg har hørt dønn likt for utenom stempler ja. Går vel an å sjekke EPC en om de har samme delenummer.
På t8 motoren er det natrumkjølte ventiler ( natrumkjerne?) Hvet ikke helt hva detter har i si i praksis, det er ikke slike ventiler på T16 motoren.
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 15 mar 2004, 11:48

Er det natriumkjølte ventilar på forgassermotor(1985) og "i"motor (1988)?
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Innlegg: 1292
Registrert: 04 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 15 mar 2004, 12:02

Nei, tror det bare er turbomodellene som har det.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 15 mar 2004, 12:50

Trond N47 skrev:Nei, tror det bare er turbomodellene som har det.
Er du heilt sikker på dette? Har høyrt at i motoren også har natriumkjølte.
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Innlegg: 1292
Registrert: 04 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 15 mar 2004, 14:06

Ganske sikker på det, 900 turbo 8V hadde natriumkjerne i
eksosventilene. 900 (GL) og 900 i hadde ikke natriumkjølte
ventiler. Jeg bygde om en 86 modell 900 til 900 i, da fikk jeg
vite av SAAB at det ikke var forskjell på ventilene.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 15 mar 2004, 17:18

Eg bygde også om frå forgasser til innsprøytning. Men då blei eg råda til å bruke toppen frå i'en på grunn av dei natriumkjølte ventilane.
Saab 9-5 Vector Sport M05

Svar