Side 1 av 1

Stempel frå B -> H motor

Lagt inn: 14 mar 2004, 21:57
av Lars_N289
Hei! No har det seg slik at eg har ein T8 motor(b-blokka). Denne tenkte eg å bruke i bilen. Men etter demontering av motoren i dag, fann eg ut at den ikkje var så bra som eg trudde.
Eg har fleire motorar liggande(h-motorar). Tenkte derfor å bruke stempla frå T8 motoren i ei av desse h-motorane. Går dette bra? Eg går ut frå at det berre er stempla som skiljer motorane. Rådar er vel likt?

Lagt inn: 15 mar 2004, 11:10
av Øyvind
Er etter det jeg har hørt dønn likt for utenom stempler ja. Går vel an å sjekke EPC en om de har samme delenummer.
På t8 motoren er det natrumkjølte ventiler ( natrumkjerne?) Hvet ikke helt hva detter har i si i praksis, det er ikke slike ventiler på T16 motoren.

Lagt inn: 15 mar 2004, 11:48
av Lars_N289
Er det natriumkjølte ventilar på forgassermotor(1985) og "i"motor (1988)?

Lagt inn: 15 mar 2004, 12:02
av Trond N47
Nei, tror det bare er turbomodellene som har det.

Lagt inn: 15 mar 2004, 12:50
av Lars_N289
Trond N47 skrev:Nei, tror det bare er turbomodellene som har det.
Er du heilt sikker på dette? Har høyrt at i motoren også har natriumkjølte.

Lagt inn: 15 mar 2004, 14:06
av Trond N47
Ganske sikker på det, 900 turbo 8V hadde natriumkjerne i
eksosventilene. 900 (GL) og 900 i hadde ikke natriumkjølte
ventiler. Jeg bygde om en 86 modell 900 til 900 i, da fikk jeg
vite av SAAB at det ikke var forskjell på ventilene.

Lagt inn: 15 mar 2004, 17:18
av Lars_N289
Eg bygde også om frå forgasser til innsprøytning. Men då blei eg råda til å bruke toppen frå i'en på grunn av dei natriumkjølte ventilane.