NG900 SET problemer
Lagt inn: 29 sep 2007, 16:03
Etter å ha vært i nordnorge i 2md og en kompis fikk låne bilen mens jeg var borte hadde jeg første kvelden igjen i går med frøkna mi(ja bilen)
Etter litt aktiv kjøring å på vei hjem så fikk jeg en viss lyst til å trå på MYE, men bilen rikka seg ikke over 200! å det har alderi hvert noe problem før.
Da hastigheten roa seg igjen merka jeg at den gikk om trent ikke under 3000rpm, og det rista i hele bilen! da jeg stoppa hørtes bilen var det tydelig at den ikke gikk på 4 sylindre lengere. I dag har jeg bytta plugger for å se om det hjalp men fortsatt ingen endring! greitt tenkte jeg og bestillte ny DI kasett. Så fortsatt jeg med litt sånn anna små plukk, blandt anna sjekke olje! da kom sjokket. den var så å si tørr. Nå er gode råd dyre her, men er det mulig at ett stempel skjerer seg og at motoren fortsatt går rundt??? håper fortsatt på DI kasetten, men den må jo komme først.
Etter litt aktiv kjøring å på vei hjem så fikk jeg en viss lyst til å trå på MYE, men bilen rikka seg ikke over 200! å det har alderi hvert noe problem før.
Da hastigheten roa seg igjen merka jeg at den gikk om trent ikke under 3000rpm, og det rista i hele bilen! da jeg stoppa hørtes bilen var det tydelig at den ikke gikk på 4 sylindre lengere. I dag har jeg bytta plugger for å se om det hjalp men fortsatt ingen endring! greitt tenkte jeg og bestillte ny DI kasett. Så fortsatt jeg med litt sånn anna små plukk, blandt anna sjekke olje! da kom sjokket. den var så å si tørr. Nå er gode råd dyre her, men er det mulig at ett stempel skjerer seg og at motoren fortsatt går rundt??? håper fortsatt på DI kasetten, men den må jo komme først.