Side 1 av 1
99' 9-3 2.0t T5 154hk
Lagt inn: 05 nov 2007, 23:44
av pervat N1164
Hei, jeg har en 9-3 med T5 motor, og jeg lurer på om disse har noen spesielle svakheter ved trimming, kontra en T7? Jeg vurderer steg3.
Takker for svar.
Lagt inn: 06 nov 2007, 00:06
av matrox N522
T5 motorene er generelt mer holdbare. Anbefales ved trimming

Lagt inn: 06 nov 2007, 00:23
av pervat N1164
Ok, takk for svar. Fikk i dag høre at trim ikke var noe særlig på en T5, men ingen visste riktig hvorfor

Har tidligere hørt at T5 er minst like bra som T7 også.
Lagt inn: 06 nov 2007, 00:48
av Ole-P-N154
Lytt til Eskil, så går du fine dager i møte

Lagt inn: 06 nov 2007, 10:26
av saab9000aero
T5 er en mye råere motor.Mye lettere og få ut masse effekt og masse gøy.Har en sånn motor selv.kanon motor.
turbo
Lagt inn: 09 nov 2007, 21:44
av Thomas_B
Jeg... elsker... turbo

Lagt inn: 09 nov 2007, 22:00
av zero900t
Låner denne tråden litt her jeg...
Dama har en 2000 mod 9-3 2L turbo...
Svart tennkasett....
spørsmålet er da.... T5 eller T7 i bilen???
Daniel trodde T7 men var ikke sikker... noen som veit?
Lagt inn: 09 nov 2007, 22:14
av Eirik N396
zero900t skrev:Dama har en 2000 mod 9-3 2L turbo...
Svart tennkasett....
spørsmålet er da.... T5 eller T7 i bilen???
Leste nettopp en tråd om dette på svenskeforumet!
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=63479
DrBoost skrev:RÖDA användes till DI, DI/APC samt Trionic 5
SVARTA användes till Trionic 7
Men dette har vel vært oppe på denne siden av svenskegrensa også utallige ganger.
Lagt inn: 09 nov 2007, 22:17
av zero900t
Eirik N396 skrev:
Leste nettopp en tråd om dette på svenskeforumet!
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=63479
DrBoost skrev:RÖDA användes till DI, DI/APC samt Trionic 5
SVARTA användes till Trionic 7
Men dette har vel vært oppe på denne siden av svenskegrensa også utallige ganger.
å...
den tråden leste jeg jo her for en mnd sia
Takk uansett, da er jeg ferdig meg å låne tråden
