Side 1 av 1

99' 9-3 2.0t T5 154hk

Lagt inn: 05 nov 2007, 23:44
av pervat N1164
Hei, jeg har en 9-3 med T5 motor, og jeg lurer på om disse har noen spesielle svakheter ved trimming, kontra en T7? Jeg vurderer steg3.
Takker for svar.

Lagt inn: 06 nov 2007, 00:06
av matrox N522
T5 motorene er generelt mer holdbare. Anbefales ved trimming :wink:

Lagt inn: 06 nov 2007, 00:23
av pervat N1164
Ok, takk for svar. Fikk i dag høre at trim ikke var noe særlig på en T5, men ingen visste riktig hvorfor :D Har tidligere hørt at T5 er minst like bra som T7 også.

Lagt inn: 06 nov 2007, 00:48
av Ole-P-N154
Lytt til Eskil, så går du fine dager i møte :wink:

Lagt inn: 06 nov 2007, 10:26
av saab9000aero
T5 er en mye råere motor.Mye lettere og få ut masse effekt og masse gøy.Har en sånn motor selv.kanon motor.

turbo

Lagt inn: 09 nov 2007, 21:44
av Thomas_B
Jeg... elsker... turbo :oops:

Lagt inn: 09 nov 2007, 22:00
av zero900t
Låner denne tråden litt her jeg...

Dama har en 2000 mod 9-3 2L turbo...
Svart tennkasett....

spørsmålet er da.... T5 eller T7 i bilen???
Daniel trodde T7 men var ikke sikker... noen som veit?

Lagt inn: 09 nov 2007, 22:14
av Eirik N396
zero900t skrev:Dama har en 2000 mod 9-3 2L turbo...
Svart tennkasett....

spørsmålet er da.... T5 eller T7 i bilen???
Leste nettopp en tråd om dette på svenskeforumet! :)

http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=63479
DrBoost skrev:RÖDA användes till DI, DI/APC samt Trionic 5
SVARTA användes till Trionic 7
Men dette har vel vært oppe på denne siden av svenskegrensa også utallige ganger.

Lagt inn: 09 nov 2007, 22:17
av zero900t
Eirik N396 skrev: Leste nettopp en tråd om dette på svenskeforumet! :)

http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=63479
DrBoost skrev:RÖDA användes till DI, DI/APC samt Trionic 5
SVARTA användes till Trionic 7
Men dette har vel vært oppe på denne siden av svenskegrensa også utallige ganger.
å...
den tråden leste jeg jo her for en mnd sia :roll:
Takk uansett, da er jeg ferdig meg å låne tråden :wink: