lekker kjøle veske NG900
Lagt inn: 14 jan 2008, 17:47
				
				lekker kjøleveske ut fra en tap som går inn i torpedo veggen, hva er det og hvorfor renner veska ut der ?
			Norges største SAAB-miljø
http://forum.saabturboclub.net/
 Det er verdt litt prøving og feiling i stedet for å bytte det med en gang. Er en møkkajobb!
 Det er verdt litt prøving og feiling i stedet for å bytte det med en gang. Er en møkkajobb! 
kan godt hende det fungerer, er nesten i støvform så det går ut i sprekker og diverse, husker ikke hva det heter. kanskje noen her som husker hva det heter?kristianur N1169 skrev:Går det an å bruke sånn pulver når det er en pakning som er litt sliten?
Lurer på om det er ved no termostat det pipler ut litt.
 Den tetta fort og det er tett nå snart ett år etter! Den guffa var på en blekkboks av no slag.
 Den tetta fort og det er tett nå snart ett år etter! Den guffa var på en blekkboks av no slag.Fint da skal jeg ringe deg neste gang behovet melder segbutton skrev:tar ikke så veldig lang tid å bytte varmeapparatregisteret. har gjort det selv for ikke så lenge siden.. den kosta 1200-1300 kroner på saab mener jeg å huske..
 
  Og mye knot for å få ledningene til å rekke over alt. På bilen til Be_foto var det røret fra selve radiatoren som var lekk. Sikkert det som har skjedd på din også. Er en sånn ulogisk bøy på røret som gjør at det slites hull. Rørene med pakniner får du kjøpt på SAAB som separate deler, ca 1200 kr for begge
 Og mye knot for å få ledningene til å rekke over alt. På bilen til Be_foto var det røret fra selve radiatoren som var lekk. Sikkert det som har skjedd på din også. Er en sånn ulogisk bøy på røret som gjør at det slites hull. Rørene med pakniner får du kjøpt på SAAB som separate deler, ca 1200 kr for begge  
ja, jeg prater bare om registeret da.. gikk på noen timer det..KongerudN344 skrev:Fint da skal jeg ringe deg neste gang behovet melder segbutton skrev:tar ikke så veldig lang tid å bytte varmeapparatregisteret. har gjort det selv for ikke så lenge siden.. den kosta 1200-1300 kroner på saab mener jeg å huske..
Jeg og BE_foto brukte vel 2 - 3 dager fra vi begynte til vi var ferdig. HELE dashbordet må ut, maaaange skruerOg mye knot for å få ledningene til å rekke over alt. På bilen til Be_foto var det røret fra selve radiatoren som var lekk. Sikkert det som har skjedd på din også. Er en sånn ulogisk bøy på røret som gjør at det slites hull. Rørene med pakniner får du kjøpt på SAAB som separate deler, ca 1200 kr for begge
Da er jeg medbutton skrev: ja, jeg prater bare om registeret da.. gikk på noen timer det..
 La oss håper du slipper med det
 La oss håper du slipper med det  