Hei
Lurer på å chip trimme en 97 mod 2,0t 9000 , bilen er kjørt 140000km, er det noe spesielt jeg må være obs på?.
Trimme 9000
Moderator: Moderatorer
- Timon
- 2.0 bar
- Innlegg: 646
- Registrert: 20 des 2007, 16:59
- Medlemsnummer: N1234
- Navn: Kristian Selås
- Bil: M95 9000 CS 2,3t
- Sted: Vestfossen
- Kontakt:
Ja. Bruk tid på å velge chip evt. vurdere andre oppgraderinger. Kjipt å finne ut at du har kjøpt en chip som gir mindre effekt og som kanskje er dyrere enn en annen. Jeg kjøpte bsr og angra fort på ay jeg ikke kjøpte maptun i stede.
"Cars are meant to be driven, beat to fuck, broken, fixed and made better!"
1995 SAAB 9000 CS 2,3t (1,4 bar)
2001 Audi A6 2.5 quattro
1995 SAAB 9000 CS 2,3t (1,4 bar)
2001 Audi A6 2.5 quattro
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Hei, og velkommen til forumet vårt!
Det bør vurderes en del mer enn antall kroner pr hk!
Når det er sagt; trimprat skal tas i eget forum, altså under "Trimming". For å få tilgang dit må du melde deg inn i klubben vår, da dette er en lukket del av forumet som er forbeholdt klubbmedlemmer.
Det bør vurderes en del mer enn antall kroner pr hk!
Når det er sagt; trimprat skal tas i eget forum, altså under "Trimming". For å få tilgang dit må du melde deg inn i klubben vår, da dette er en lukket del av forumet som er forbeholdt klubbmedlemmer.

Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan