Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
overboost
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 56
- Registrert: 01 jan 2008, 18:00
- Sted: Ålesund
Legg inn
av overboost » 29 mar 2008, 19:09
Etter å ha søkt litt rundt på forumet og lest litt så lurer jeg på??
Er det bare å bytte veiv og råder+stempler og så klart "mappe om" styrings-boxen på min 2.0t motor....så har jeg en 2.3t?? motor??
takker for svar

SaaB 9000 A50, poly og aerounderstell. snart med 2.3 t25 steg 4(maptun) med costumeksos+++++:D
-
EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Legg inn
av EdHunter N815 » 29 mar 2008, 20:21
Å meddele oss hvilken bil du har hjelper stort på.

M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
-
overboost
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 56
- Registrert: 01 jan 2008, 18:00
- Sted: Ålesund
Legg inn
av overboost » 29 mar 2008, 21:36
Oja, F***
Det er en 97`9000 2.0ltt
SaaB 9000 A50, poly og aerounderstell. snart med 2.3 t25 steg 4(maptun) med costumeksos+++++:D
-
Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Legg inn
av Tor N12 » 29 mar 2008, 22:09
Veiv, stempel, råder og programvare er det som skal til ja

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor