Sikler etter 9-5 2,3 turbo
Moderator: Moderatorer
Sikler etter 9-5 2,3 turbo
Jeg mer enn vurderer en 9-5 2,3 turbo 185 HK..... Ser inne på Speedparts Norway at de har div. oppgradering til denne bilen.... Steg 4 er unektelig meget fristende og egentlig rimelig slik jeg ser det... Men så kommer spørsmålene... Er det noen som har erfaring med dette steg 4.... Er det tut og kjør eller er det forbundet med litt problemer? Går automatkassen til 2,3 185 hk i hop med steg 4? Får man problemer med å vise bilen eller i andre tilfeller/sammenhenger ved en såpass kraftig oppgradering?
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Sikler etter 9-5 2,3 turbo
Hei!
Spørsmål om trimming skal stilles i egnet forum, dvs Trimming. Den delen av forumet er kun for medlemmer, dvs du må melde deg inn for å poste der.
Lykke til med bilkjøp, håper du velger å melde deg inn i klubben vår, vi har et godt miljø!
Spørsmål om trimming skal stilles i egnet forum, dvs Trimming. Den delen av forumet er kun for medlemmer, dvs du må melde deg inn for å poste der.
Lykke til med bilkjøp, håper du velger å melde deg inn i klubben vår, vi har et godt miljø!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Re: Sikler etter 9-5 2,3 turbo
Har en 2,3 som er chippet til salgs, 1998 mod.
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Sikler etter 9-5 2,3 turbo
Hei
Bruk helst pm til sånt
Bruk helst pm til sånt

Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- rolfi
- 2.0 bar
- Innlegg: 683
- Registrert: 03 jan 2008, 03:03
- Medlemsnummer: N1248
- Navn: Rolfi
- Bil: My99 og9-3cab 2,0t
- Sted: Sandnes
Re: Sikler etter 9-5 2,3 turbo
jeg kan svare på ett enkelt spørsmål.
automatkassen dør med steg 4
automatkassen dør med steg 4
Saab 900S 2.0 ltt 1992 (Grombilen)
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248