Dere tror det ikke, det gj?r i hvert fall ikke NAF

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Saabfan

Dere tror det ikke, det gjør i hvert fall ikke NAF

Legg inn av Saabfan » 05 mai 2004, 22:42

Hør på dette:

02.03.04 blir jeg 900'en min påkjørt på parkeringsplassen på Asker vgs. Skaden takseres til 13k og da ville de ikke reparere. Jeg fikk 7000 i kontantoppgjør og rettet skaden selv. Jeg var i grunn fornøyd. (etter mye fremog tilbake med Gjenstridige NOR)

04.05.04 Jeg står parkert i vakåsveien ved Holmen i Asker. Naboen til en kamerat går ut av bilen uten å dra opp brekket. Bilen hans triller rett inn i min kjære 900. Jeg trodde ikke mine egne øyne: skaden VAR NØYAKTIG PÅ SAMME STED PÅ BILEN (fremme på v. side: blinklykt knust, fanger og karossert pressa langt inn). Skaden er mer eller mindre identisk med den jeg fikk 02.03.04.

Jeg dro til NAf Sandvika og DE TROR IKKE PÅ MEG! De mistenker at dette er samme skaden som jeg kommer tilbake med for 2. gang. Jeg hadde full skademelding med underskrifter, men det hjalp lite.

Nå gjenstår det bare å overbevise NAf om at bilen faktisk har vært reparert! Noen gode tips?

Saabfan

tillegg

Legg inn av Saabfan » 05 mai 2004, 22:45

Legg merke til:
JEG STOD PARKERT BEGGE GANGENE, det er så ufattelig usannsynlig at en annen bil skal gjøre samme skade.

Jeg er 18 år og har kjørt plettfritt uten noen uhell i snart et år. Er det noen som gjør det vilje?

Brukeravatar
Kongpetrus
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: 300
Navn: Petter Danielsen
Bil: Viggen fakecab
Sted: Oslo

Legg inn av Kongpetrus » 06 mai 2004, 00:51

legg frem kvitto på det du har kjøpt av deler?
Legg frem bevis ala bilder.
1 eller annet har du vel dokumentert.

Hvis ikke - lykke til
Petter D. N300
SAAB (Suveren Artig Annerledes Bil)
Bilene mine

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Sted: Langhus

skade

Legg inn av Petter 900 T » 06 mai 2004, 06:24

Området som er reparert har vel både fersk sparkel og lakk, dette bevitnes sikkert av et lakkverksted i nærheten?

PS: så lenge du har signerte dokumenter, må de dømme deg rettslig for at du ikke skal få oppgjør. Mao, de må bevise at du svindler!
Så lenge påkjører nr. 2 inrømmer skaden, må han dømmes for falsk forklaring.

Du er uskyldig til det motsatte er bevist!

Platon sa for lenge siden" Det er sannsynlig at det usannsynlige vil inntreffe"

Lykke til!

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

Gjest

Legg inn av Gjest » 06 mai 2004, 09:06

Kontakt Gjensidige direkte og si du vil ha en tasktmann uavhengig til NAF til å se på saken.. (Er det fremdeles Gjensidige som er forsikringsselkapet til motpart?) Uansett så har alle selskapene takstmenn,som du kan kreve skal se på saken... Da pleier det å ordne seg..

Edonis

Legg inn av Edonis » 06 mai 2004, 15:39

For et sammentreff.. Jeg går også på Asker vgs! ;)

Er det du som har den hvite, gamle 900'n eller blingser jeg???

Svar