Hør på dette:
02.03.04 blir jeg 900'en min påkjørt på parkeringsplassen på Asker vgs. Skaden takseres til 13k og da ville de ikke reparere. Jeg fikk 7000 i kontantoppgjør og rettet skaden selv. Jeg var i grunn fornøyd. (etter mye fremog tilbake med Gjenstridige NOR)
04.05.04 Jeg står parkert i vakåsveien ved Holmen i Asker. Naboen til en kamerat går ut av bilen uten å dra opp brekket. Bilen hans triller rett inn i min kjære 900. Jeg trodde ikke mine egne øyne: skaden VAR NØYAKTIG PÅ SAMME STED PÅ BILEN (fremme på v. side: blinklykt knust, fanger og karossert pressa langt inn). Skaden er mer eller mindre identisk med den jeg fikk 02.03.04.
Jeg dro til NAf Sandvika og DE TROR IKKE PÅ MEG! De mistenker at dette er samme skaden som jeg kommer tilbake med for 2. gang. Jeg hadde full skademelding med underskrifter, men det hjalp lite.
Nå gjenstår det bare å overbevise NAf om at bilen faktisk har vært reparert! Noen gode tips?
Dere tror det ikke, det gj?r i hvert fall ikke NAF
Moderator: Moderatorer
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Sted: Langhus
skade
Området som er reparert har vel både fersk sparkel og lakk, dette bevitnes sikkert av et lakkverksted i nærheten?
PS: så lenge du har signerte dokumenter, må de dømme deg rettslig for at du ikke skal få oppgjør. Mao, de må bevise at du svindler!
Så lenge påkjører nr. 2 inrømmer skaden, må han dømmes for falsk forklaring.
Du er uskyldig til det motsatte er bevist!
Platon sa for lenge siden" Det er sannsynlig at det usannsynlige vil inntreffe"
Lykke til!
Petter
PS: så lenge du har signerte dokumenter, må de dømme deg rettslig for at du ikke skal få oppgjør. Mao, de må bevise at du svindler!
Så lenge påkjører nr. 2 inrømmer skaden, må han dømmes for falsk forklaring.
Du er uskyldig til det motsatte er bevist!
Platon sa for lenge siden" Det er sannsynlig at det usannsynlige vil inntreffe"
Lykke til!
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226