Vel, eg har kjøpt badet Bil eit par gongar det siste året. Fysste gong hadde dei ein del SAAB-stoff bla. ein "brukttest" av 9-5, men mykje av infoen var feil, so eg sende ein mail til redaksjonen der eg gjorde dei opmerksome på feila. Har ikkje motteke eit svar på det, noko eg trudde var normal folkesikk.
Kjøpte faktisk den utgåva av bladet som det her er snakk om, desverre. Hadde egentlig bestemmt meg for å ikkje kjøpe fleire nummer at Bil (som faktisk er dårligare enn Motor til og med), men so skjedde det at eg vart innlagd på sjukehus for ei periode, og kiosken hadde selfølgelig ikkje andre bilblad enn Bil, so eg fekk klare med med det inntil eg fekk bragt inn fleire forsyningar...
Ikkje berre var det slike tåpelige og ukorrekte utsagn som at 9-3 er ein gammal bil, men på fleire av dei andre artikkelane var det også faktiske feil. Vurderte ei stund å sende ein ny mail med korrigeringar, men sidan eg ikkje fekk noko respons på forrige mail, har eg berre latt det ligge. Og at Bil skal være eit eksempel til etterfølgelse når det gjaldt testar, det berre flirer eg av. "Testen" til Bil er omtrent som ei prøvekøyring i AMS fks. Nei, på meg vert det nok ikkje kjøpt frivillig fleire eksemplar av bladet Bil, i tilfelle det vart kjøpt noko må det vere som i scenarioet over...