Hei..
Jeg går med planer om å bytte seter i bilen min, og lurer på hva som passer..
Bilen er en 9000 CC -90
Jeg lurer på om CS seter passer rett over, også når det gjelder baksetet? Eller eventuelt 900 4/5 dørs? Også her om baksetet passer??
Når det gjelder CD passer vel ikke baksetet direkte, her må det skrues og kan ikke vippes frem?
MVH
Freshmaker
Seter
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Seter
Styrer med DAB og AUX
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Utan at eg har sjekka sjølv kva som passar, dristar eg meg frampå med flg. påstandar:
Baksetet til 900 kan du berre gløyme, det er nemlig mindre i breidda (også kalla smalare) enn 9k-seta.
Baksetet til 9k CD er som du nemner ikkje fellbart, og det er mulig det har andre innfestningar.
Men framseta frå 900 M91-M93 passar rakt over, framseter frå nyare bilar må vel ha litt tilpassing om eg ikkje huskar feil.
So eg ville utan tvil ha kika på CS-interiør, spørsmålet er som du seier om baksetet går inn utan nevneverdig trøbbel, noko eg tippar på det gjer, CC og CS er då relativt like i hekken innvendig med det eg huskar.
Baksetet til 900 kan du berre gløyme, det er nemlig mindre i breidda (også kalla smalare) enn 9k-seta.
Baksetet til 9k CD er som du nemner ikkje fellbart, og det er mulig det har andre innfestningar.
Men framseta frå 900 M91-M93 passar rakt over, framseter frå nyare bilar må vel ha litt tilpassing om eg ikkje huskar feil.
So eg ville utan tvil ha kika på CS-interiør, spørsmålet er som du seier om baksetet går inn utan nevneverdig trøbbel, noko eg tippar på det gjer, CC og CS er då relativt like i hekken innvendig med det eg huskar.
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Vet at jeg nok kan glemme 900 seter bak og at det er likt fremme.. Fant ut det her istad..
CD baksetet (Dvs. seteryggen) er skrudd.. Egentlig mest interessant med et cc/cs interiør.. Er på jakt etter blått skinn... Håper jeg klarer å få tak i, er en her på forumet som har, venter på ny tilbakemelding.. Vil helst slippe å skifte tepper/dørsider/dashbord++ som er blått..
mvh
freshmaker
CD baksetet (Dvs. seteryggen) er skrudd.. Egentlig mest interessant med et cc/cs interiør.. Er på jakt etter blått skinn... Håper jeg klarer å få tak i, er en her på forumet som har, venter på ny tilbakemelding.. Vil helst slippe å skifte tepper/dørsider/dashbord++ som er blått..
mvh
freshmaker
Styrer med DAB og AUX
- Trond N47
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
CC og CS passer. CD må du skjære bort litt og bore og skru fast.
Fint med gjennomlastingsluke, men upraktisk at en ikke får lagt ned
baksetet. Jeg byttet tilbake til nedfellbart og har kjøpt meg støtdemper-
stag bak istedet.
Fint med gjennomlastingsluke, men upraktisk at en ikke får lagt ned
baksetet. Jeg byttet tilbake til nedfellbart og har kjøpt meg støtdemper-
stag bak istedet.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE