Er K-F-P potene tilsvarende P01, P02, P03 på kretskortet inne i boksen?
Jeg er klar over at K-poten skal man holde seg langt unna, men når man øker trykket ved å stille på K-poten, må man også da justere P-poten?
APC
Moderator: Moderatorer
er det nye boksen du har? isåfall står det på det øvre kretskortet hvilke som er P, F og K. Altså det kortet med høl til å stikke ned skrutrekker'n i.
Med F justerer du hvilket maxttrykk du vil at APC skal jobbe opp i mot.
Med P justerer du hvor fort du vil at trykket skal stige, merk at P-pot er veldig følsom, er ekstremt lite som skal til. Det beste er å bytte den med en presisjonspot med samme specs, bare litt flere runder å justere på.
det er viktig at P og F står i et forhold til hverandre, kommer P helt på jordet i forhold til F vil det ikke bli særlig vellykket. Bare å prøve seg fram.
Men rør aldri K!
P02 = F
P03 = P
Med F justerer du hvilket maxttrykk du vil at APC skal jobbe opp i mot.
Med P justerer du hvor fort du vil at trykket skal stige, merk at P-pot er veldig følsom, er ekstremt lite som skal til. Det beste er å bytte den med en presisjonspot med samme specs, bare litt flere runder å justere på.
det er viktig at P og F står i et forhold til hverandre, kommer P helt på jordet i forhold til F vil det ikke bli særlig vellykket. Bare å prøve seg fram.
Men rør aldri K!
P02 = F
P03 = P
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
APC
Ok _takk for svaret!!
Jeg har boks som jeg mener er 91 mod. Boksen kom som oppgradering til speedparts steg 3(900T8). jeg veit ikke om dette er den nye boksen eller ei.
Når man øker f-poten, må da p-poten økes eller eller minkes...? eller er dette noe man bare må prøve seg frem til ?
Mvh
zander
Jeg har boks som jeg mener er 91 mod. Boksen kom som oppgradering til speedparts steg 3(900T8). jeg veit ikke om dette er den nye boksen eller ei.
Når man øker f-poten, må da p-poten økes eller eller minkes...? eller er dette noe man bare må prøve seg frem til ?
Mvh
zander
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt:
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt: