Tenkte å gjøre et lite forsøk istedet for å kjøpe dyre Silvervision-pærer.
-Ta en stk oransje blinklyspære
-Lakker den med et par tynne lag med varmebestandig sølvlakk til 69,- hos Mekonomen.
-Vips...
Nå skal det sies at jeg ikke veit om pæras livslengde blir forringet av at den blir for varm eller no, men den blinker sjelden SÅ lenge av gangen.
Testet på ene sida først, her kan dere se resultatet..
http://www.cardomain.com/memberpage/598703
Tidligere blinka pæra litt "hvitt", men nå ble det oransje litt mer intenst, så jeg er ihvertfall fornøyd.
Med det samma jeg dreiv på så filte jeg ut høl til ryggelys i lykta foran der, ledningene lå klare så det var bare å skaffe et par gamle pæreholdere. Satte i 35W pære, funkar kanon...
SilverVision-tips
Moderator: Moderatorer
SilverVision-tips
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Innlegg: 846
- Registrert: 20 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
- Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Bra tips! Har Silver Vision selv, men neste pærebytte...
Og sideryggelys må jo en SAAB ha, har gjort det samme
med min 9000 (CD-front). Enkelt å skjære hull, og kontakten
ligger der. For de med gammel CC-front ligger også kontakten
klar, der må en bruke 21/5W pære i parklyset for å få ryggelys.
Og sideryggelys må jo en SAAB ha, har gjort det samme
med min 9000 (CD-front). Enkelt å skjære hull, og kontakten
ligger der. For de med gammel CC-front ligger også kontakten
klar, der må en bruke 21/5W pære i parklyset for å få ryggelys.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T