Side 1 av 1

Ladetrykk i 9000

Lagt inn: 17 mai 2004, 18:40
av Gjest
Hei!
Kor mykje ladetrykk kan eg ha på min orginale saab 9000 1986mod, med modifisert APC? Ladetrykket ligg på ca.1,4 bar ved lavt turtal og mykje belastning, og til vanleg med høgre turtal ligg det på 1,2-1,3bar. Er ikkje dette litt mykje for å vere orginal motor. Eg har også lagt opp spikningsdiode, men den blinkar ikkje under kjøring, berre når eg startar og stopper motoren. Er desse symtoma normale?

Lagt inn: 18 mai 2004, 08:42
av Trond N47
Utrimmet skal maks trykk ligge på 0,75 bar. Ikke noe problem å lade
1,4 bar sålenge du vet å bruke det fornuftig. Dersom APC systemet
fungerer så skal ikke dioden din lyse, systemet overvåker tenningsbank.

Når du lader såpass mye er bilen forhåpentligvis brenselchippet også
slik at du får nok suppe til kjøling av motoren.

Trykk-vakt

Lagt inn: 18 mai 2004, 12:05
av Gjest
Hei!
Har ikke brensel-chippet den, hvor mye koster noe sånt og er det vert det,kan ikke en åsså sette inn ei kaldstarts dyse fra I motorer og koble den til trykk vakta slik at når ladetrykket kommer over ca 1,1-1,2bar så vil den gi motoren mer bensin tilførsel?

Lagt inn: 18 mai 2004, 15:31
av Lars_N289
Trond N47 skrev:Utrimmet skal maks trykk ligge på 0,75 bar. Ikke noe problem å lade
1,4 bar sålenge du vet å bruke det fornuftig. Dersom APC systemet
fungerer så skal ikke dioden din lyse, systemet overvåker tenningsbank.

Når du lader såpass mye er bilen forhåpentligvis brenselchippet også
slik at du får nok suppe til kjøling av motoren.
Men er ikkje 1.4bar ganskje mykje ladetrykk på ein orginal motor(ikkje brenselchip) berre ved modifisering av apc, slik som han skriv?? Det er vel også rart at den ikkje spikar ved 1,4 bar orginalt.