oi.. får håpe du vet hva du har begitt deg ut på

Er mange feil på tcs-systemene på 9000 og spesielt på de tidlige modellene. Men ja, begynn med å sjekke alle vacumslangene, det er viktig at de er i orden for at systemet skal fungere.
Om ikke dette hjelper så er det gangske vanlig at sikkerhetsventilen ryker, den sitter på torpedoen. Denne ventilen kan du prøvebytte med den som sitter borte ved batteriet/sikringholderen på innerskjermen, festene er ikke helt like men funksjonen er lik på disse.. Om den da fortsatt ikke blir bra så må du få lest ut feilkodene og krysse fingrene for at det ikke er spjellhuset som har gått istykker, det koster 17.000.-
Kan også være potmeteret som sitter på gasspedalen, abs-feil eller kommunikasjonsfeil mellom abs/innsprøytning/ETS(TCS)
Jeg har mange deler etter at jeg hadde bil med TCS så trenger du å låne noen for å feilsøke eller du finner ut hvilke deler som er ødelagt så kan du sende meg en pm
En siste ting som er viktig er å kalibrere inn spjellhuset med ISAT (saab's diagnoseverktøy) om du skifter dette ut.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor