Har nylig kjøpt meg en bakfanger fra en 2001 modell 93 aero (samme bakfangeren som viggen)..
Spørsmålet lyder som følger;
På denne bakfangeren står det på et avtagbart hengerfeste, noe som jeg letet etter og ville ha! Det som er litt dumt er at slutsteget / den avtagbare delen/ selve kuleholdet mangler. Selve hengerfestet er der, men den avtagbare kuledelen mangler.
Derfor ringte jeg saab og hørte, og de visste jo nesten ikke hvilken bakfanger jeg snakket om. Men det han sa var at jeg måtte finne ut hvilket merke hengerfestet mitt hadde. Han nevnte brink etc.. Dette var forsåvidt greit helt til jeg sjekka på hele hengerfeste, men ikke fant noe plate med serienr eller merke osv..
Det var noen typer hengerfester han hadde den avtagbare kuledelen liggende til..men noen fikk han ikke skaffet til.
Derfor hadde det vært til stor hjelp hvis noen vet / kunne funnet ut hvilket merke dette hengerfestet er av? Hvis jeg ikke finner ut av dette, kan det i verste fall hende jeg må kjøpe et helt nytt et grunnet at de ikke har deler til visse hengerfester noe mer. Dette er da ganske dyrt og unødvendig da jeg har et..og hvis jeg finner ut merket blir det fort enklere og lete på markedet og ringe fler å høre om de har! Mangler også lokket som gjør at hengerfestet skjules hvis noen skulle ha eller vet delenr hos saab / hvilket lokk som passer akkurat mitt hengerfeste!
-Hengerfestet har stått på en 93 aero 2001 modell
- er avtagbart
Håper på god hjelp og gode svar!

JPS