Nå har det seg desverre slik at ved EU-kontrollen i 2008 var det et par mangler som gjorde det slik at Jostein måtte avskiltes. Da jeg har lite lyst å vrake Jostein, ber jeg nå om hjelp fra dere Saab-entusiaster.
Meldte meg inn i denne klubben i fjor høst, å har til nå mailet litt med et par stykker om hvordan jeg evt kan få hjelp til å få Jostein på veien igjen. Min drøm er å få pimpet bilen, slik at den kan henge med en god stund til. Men her trenger jeg hjelp både i form av mekking, muligens donering av deler, og sikkert også penger til diverse nødvendig utstyr.
Som et kunstprosjekt kan det sikkert søkes inn noen kroner, og har tenkt på at jeg selv kan lage en dokumentar av det hele. En gyldig mulighet for meg til å lære mer enn bare å skifte lyspære eller peile olje

Kansje kan dette bli en fin reportasje?... mange muligheter.
Mens jeg grubler videre er jeg spent på om det i det hele tatt er noen der ute som kjener at de har noe å bidra med...
Hvis ja.. PLEASE ta kontakt.
Har desverre kort tidsfrist på meg... Jostein står nå på Satbekk (hvor den snart må fjernes fra) å venter på sin skjebne. Blir det dynga eller flammelakering på siden???
Hjertlig takk,
Kjersti og Jostein