Trykkbegrensning i 1 og 2 gir.

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
smiggen
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 101
Registrert: 20 jan 2009, 23:04
Medlemsnummer: N1608
Navn: Andreas Frivåg
Bil: NG900turbo
Sted: Sortland

Trykkbegrensning i 1 og 2 gir.

Legg inn av smiggen » 21 feb 2009, 17:26

Som i topic, har NG900 Turbo trykkbegrensning i 1 og 2 gir?

Kommer litt over midten av gulstreken i 1 og 2 gir, mens fra 3 gir og ut kommer jeg til skillet mellom gult og rødt.
Lurte bare på om dette er noe som skal være sånn? :)

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Innlegg: 12871
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: Trykkbegrensning i 1 og 2 gir.

Legg inn av Ingvar N629 » 21 feb 2009, 17:51

Japp.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Brukeravatar
smiggen
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 101
Registrert: 20 jan 2009, 23:04
Medlemsnummer: N1608
Navn: Andreas Frivåg
Bil: NG900turbo
Sted: Sortland

Re: Trykkbegrensning i 1 og 2 gir.

Legg inn av smiggen » 21 feb 2009, 21:12

Kjekt :p Girkasse sparing

Svar