Side 1 av 1

Avlastningsventil og900T16

Lagt inn: 30 jun 2004, 16:14
av Lars_N289
Hei! Eg lurer på kor avlastningsventilen på T16 er festa. Skal nemlig montere ein på T8'en, men så må eg kome inn en plass. Eit alternativ er selvfølgelig å sveise på ein flens på siste røret før innsug. Noko som har forslag?

Lagt inn: 02 jul 2004, 17:36
av Lars_N289
Ingen som kan svare meg på dette enkle spørsmålet. Enkelt og og greit, kor er den festa? :)

Lagt inn: 05 jul 2004, 22:42
av alex_ander3@hotmail.com
den er montert rett før spjeldhuset. på 8v hadde jeg montert den akkurat på bøyen som det står TURBO INTERCOOLER på.

Lagt inn: 06 jul 2004, 14:15
av Lars_N289
Sveisa du på ein flens på det orginale røret då eller? Etter å ha sett på bilda av T16 motorar, kan eg framleis ikkje sjå nokon ventil på røret før spjeldhuset. Er den "gøymt" på nokon plass?

Lagt inn: 06 jul 2004, 16:50
av Hjelle, N6
lassis70 skrev:Sveisa du på ein flens på det orginale røret då eller? Etter å ha sett på bilda av T16 motorar, kan eg framleis ikkje sjå nokon ventil på røret før spjeldhuset. Er den "gøymt" på nokon plass?
Om det er slik uorginal dumpventil du meinar, må du nok til å mekke til eit feste ja. Orginalt på T16 finns det vel ein slags avlastningsventil i området like ved turboen (du ser det ikkje sett ovanifrå), men den lagar ikkje lyd.
Vennligst korriger meg om eg tek feil no, er på gyngandes grunn.
Det har vel vore oppe i forumet her ein gong eller tre før også, kanskje eit søk på "dumpventil" eller lignandes gjer susen.

Lagt inn: 06 jul 2004, 21:14
av Lars_N289
Den ventilen eg skal montere er ein orginal resirkulerande ventil. Men så lurte eg berre på om det er nokon lure inngangar til den på min T8, eller om eg må lage til sjøl. Det er jo på T16, og den må jo vere innkobla ein eller anna plass. Derfor kunne eg kanskje kjøpe nokon trykkrør frå T16 til T8'en min, og dermed feste ventilen. :)

Lagt inn: 07 jul 2004, 02:16
av alex_ander3@hotmail.com
du må nok lage et feste eller et hull til å feste den med.

Lagt inn: 07 jul 2004, 17:54
av Mortimer-N18
Hvis den er lik den originale resirkulerende ventilen så går den vel rett i de samme festene som på en T16. Den sitter helt nede ved kompressorhuset på turboen og går inn på den gummibelgen som er festet inn på turbo. Den andre siden av dumpventilen sitter via en slange til en av tilkoblingene på spjeldhuset. Hvilken av de husker jeg ikke i farta, men det finner du fort ut.
Hvis du har tilgang på en T16 delebil så ta den gummibelgen på turboen fra den. (hvis ikke så har jeg nok en liggende du kan få..)