Prøvde å registrere meg , men det funker ikke! Fikk mailen med riktig passord og brukernavn, men blir ikke akseptert når det skal bekreftes i den vedlagte linken!
Hva gjør jeg?
Mvh. Eddie
Registrering funker ikke...
Moderator: Moderatorer
Re: Registrering funker ikke...
det samme skjedde meg, har fått giro og medl.nr. men sliter med senvirkninger fra siste verkstedsbesøket... 21k! skal prøve på nytt når jeg har fått betalt giro`n. Tar alt på en gang liksom!aero007 skrev:Prøvde å registrere meg , men det funker ikke! Fikk mailen med riktig passord og brukernavn, men blir ikke akseptert når det skal bekreftes i den vedlagte linken!
Hva gjør jeg?
Mvh. Eddie
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Forumet har vore litt i ulage dei siste dagane, prøv på nytt att å bekrefte, om ikkje det går ville eg ha rett og slett registrert meg på nytt.
Vart det fysstegongsregistrert når forumet såg slik ut, eller var det i det gamle forumet? Om eg ikkje huskar heilt feil skjedde omlegginga seint laurdags kveld, evt. tidlig søndagsmorgon.
Ellers er det å sende ein mail til Rune som er administrator på forumet her, kanskje han kan hjelpe.
Vart det fysstegongsregistrert når forumet såg slik ut, eller var det i det gamle forumet? Om eg ikkje huskar heilt feil skjedde omlegginga seint laurdags kveld, evt. tidlig søndagsmorgon.
Ellers er det å sende ein mail til Rune som er administrator på forumet her, kanskje han kan hjelpe.