Side 1 av 1

Vacuumklokke, spjeld for resirk. av luft, 900 med AC

Lagt inn: 04 jul 2004, 13:44
av Hjelle, N6
Som topicen seier, eg har eit lite spørsmål med denne vacuumklokka.
Fikk endelig montert ny slange (takk Børre for hint om kvar den andre enden skulle), men ikkje søren om det vert noko lukking av spjeldet for det. Når eg dreg sjeldet att manuelt, koplar av slangen av vacuumklokka og held med fingre for holet sig den ihop, og lukkar berre 3/4 sånn cirka.
Når eg tek ut klokka og syg i ho virkar det ut som den klarer å holde tett på maks. Kan det vere at det spjeldet er so tungt at med det lisje trykket som klokka får at om klokka er gåen klarer den ikkje å holde att?

So det eg liksom lurde på var om nokon kunne ta den testen, nemlig å kople av vacuumslangen på klokka, ta spjeldet på maks manuellt, og blenda lufttilførselen. Forblir då spjeldet lukka?
Reknar med det, og at klokka mi er gåen. Får berre håper SAAB har slike på lager til overkomelig pris... ;)

Lagt inn: 04 jul 2004, 16:10
av Børre N17
Høres ut som det er klokka som er def ja. Men de er vel like som de som sitter i dashbordet? Skal se på min om det er det.

Lagt inn: 06 jul 2004, 22:06
av Børre N17
Da har jeg kikka litt.
Den har lik innfesting som de som sitter inne i dashbordet, men har litt lengre arm. Men ingen umulighet å fikse til noe der, om ny koster skjorta. Har en liggende om du vil ha. PM i så fall. 8)

Lagt inn: 07 jul 2004, 11:21
av Hjelle, N6
Ser at ei ny klokke kostar rundt 350 SEK iflg. listene, so om det vert noko særlig dyrare enn det skal du nok ikkje sjå vekk ifrå at det dumpar ned ein mail eller PM.
Den stenginga av spjeldet er kjekk å ha om en råkar ut for ein solarplexus, gammal Ford som en akkurat ikkje kan køyre forbi, eller som i fjor sommar, ein gammal Volvo B10B oppover Strynefjellet... ;)