Da var det nok et problem med Saab'en min, hehe.
Tok av begge hjulene bak og rengjorde bremsesystemet, og vips var hylingen borte.
Men det som skjedde da var litt mindre koselig. Når jeg skulle starte bilen fikk jeg opp en feilmelding som sa at rattlåsen ikke var deaktivert eller noe sånt. Den forsvant etter en liten stund. Rattet fungerte helt fint, og det gikk fint an å kjøre bilen.
Kan dette være pga dårlig batteri i nøkkelen? Har hørt at hvis batteriet er dårlig sliter bilen med å kjenne igjen chip'en.
Har den nytype-nøkkelen som ikke er noe "nøkkel", hehe.
Gjelder forresten bilen som står nevnt i signaturen.
Feilkode?
Moderator: Moderatorer
- Dumpvalve N1692
- 0.7 bar
- Innlegg: 155
- Registrert: 19 apr 2009, 17:45
- Medlemsnummer: N1692
- Navn: Tomas
- Bil: Saab 9-3 1,8t
- Sted: Bodø
- Kontakt:
Feilkode?
2008 Ford Focus ST 2,5 Turbo [225HP]
2006 Peugeot Expert 2,0 HDI (Arbeidsbil)
2003 Saab 9-3 1,8t "Aero" [150HP] Solgt
1997 Ford Mondeo 2,0i [132HP] Solgt
1997 Chrysler Neon 2,0i [132HP] Solgt
2006 Peugeot Expert 2,0 HDI (Arbeidsbil)
2003 Saab 9-3 1,8t "Aero" [150HP] Solgt
1997 Ford Mondeo 2,0i [132HP] Solgt
1997 Chrysler Neon 2,0i [132HP] Solgt
- Dumpvalve N1692
- 0.7 bar
- Innlegg: 155
- Registrert: 19 apr 2009, 17:45
- Medlemsnummer: N1692
- Navn: Tomas
- Bil: Saab 9-3 1,8t
- Sted: Bodø
- Kontakt:
Re: Feilkode?
Supert! Der fikk jeg også feilmelding på høydejusteringen av xenonlysene!
2008 Ford Focus ST 2,5 Turbo [225HP]
2006 Peugeot Expert 2,0 HDI (Arbeidsbil)
2003 Saab 9-3 1,8t "Aero" [150HP] Solgt
1997 Ford Mondeo 2,0i [132HP] Solgt
1997 Chrysler Neon 2,0i [132HP] Solgt
2006 Peugeot Expert 2,0 HDI (Arbeidsbil)
2003 Saab 9-3 1,8t "Aero" [150HP] Solgt
1997 Ford Mondeo 2,0i [132HP] Solgt
1997 Chrysler Neon 2,0i [132HP] Solgt