Sjekk siden til "Popeye"
http://popeye.rty.nu/ Han har masse trimtips og endel bilder på APC boksen. Husk at "F" potten heter P02 på printbrettet.
APC trim
Om du kan lodde, så let opp motstad R42 på printbrettet og kortslutt denne ,ev erstatt motstanden med en liten kabelbit. Skru så "F" til max, med klokka. Så ut å prøve en tur. Bilen vil nå sansynligvis holde ladetrykket høyere på høyere turtall. Nå kan man forsøke å skru LITT på "P " potten med klokka. Denne potten er VELDIG følsom, 1mm kan være for mye. Med P potten får man prøve seg litt frem til man har ett stabilt resultat. Det er desverre ikke lett å gi noe eksakt "bruksanvisning" på APC trim, det er fordi APC består av mere enn elektronikkboksen, du har slanger til magnetventil , wastegateklokka, w.g arm mm. Man får prøve seg litt frem. NB det er alltid en fordel å måle opp verdiene på potmetrene FØR man begynner å skru.