Vet ikke. skal heller ikke komme med noen forklaring. Men at bilen leser av missfire. og den er over 400. so what??
hvor mange ganger går stemplet over topp på en butikk tur`? MÅ alle være perfekt????
Om man ikke har en over middels data sprut tviler jeg på at man kan lese ut hvor mange feiltenninger man har. tror ikke dette er noe å snakke om.
Dette skjer selv den beste data styring og motor. Herregud. De som kjørte dragrace på ACR i dag og vant. kjørte 50talls teknologi.... sååååeee dette blir bare detaljer på et perfekt overvåkningsystem.
Nothing beats cubic inches?? elles no sånt!
Skal heller ikke blande inn hvordan trionic leser av dette for det vet jeg ikke, men for meg som er en vanlig blåøyd hvit nordmann er dette helt normalt, og vil tro jo mere man trimmer jo større sjangs er det for dette oppstår.
Om jeg får spøøre para. Merker du noe unormalt på bilen?
Klart om du merker den brenner pluggene hvite og går sinnsykt godt. er det selfølgelig progremvare feil.
Men for meg tror jeg bilen din funker bra. Og du heller ikke har merket noe på bilen. Så Tut og kjør! Værtfall min oppfordring. Mulig alle Trionic fantaster er missfornøyd med BSR. Men er jeg og du?? neppe? ikke har vi tatt noen stempel... Så at bilen din fanger opp den minste feil har verken med at du har et sykt kjøre mønster eller at du har dårlig og lite utprøvd programvare. kun med at bilen har et sinnsylt bra overvåkningssystem.
Kjør hart kjør stil SMIL