Side 1 av 1

T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 17 jul 2009, 06:26
av taa
Hei, er det noen som vet hvilket ladetrykk den skal ha med steg 2?

Hilsen TAA

40039815/taa@hoegh.com

Re: T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 17 jul 2009, 06:38
av Børre N17
Bil, motorstørrelse, årsmodell og trimleverandør? Ganske viktig info om noen skal kunne hjelpe deg, ref forumets regler.

Re: T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 17 jul 2009, 18:54
av taa
Hei, beklager: 900 Aero (T16) 1986 Speedparts steg 2

Hilsen TAA

40039815/taa@hoegh.com

Re: T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 18 jul 2009, 01:46
av Larisss
1 til 1.1Bar var det ihvertfall på min T16 med steg 2.
- Lurer på dette før?

Re: T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 18 jul 2009, 05:08
av taa
Den har begynt å lade mer i det røde og fikk i går koblet opp en måler med gradering og fikk lest av 1.4..
Kan bevege på wastgaten men vet ikke om den virker. Er vel også noen trykk senorer i systemet som skal regulere dette?
Er redd for tenningsbank og havari og det er slitsomt å måtte følge med måleren hele tiden.

Hilsen TAA

40039815/taa@hoegh.com

Re: T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 18 jul 2009, 14:52
av Larisss
jeg regner med det er APC på den bilen?
sjekk GLT (grunnladetrykket), koble av sikringen til APC og se hva den lader da, skal ikke lade mere/mindre enn 0.4-0.45Bar.

Re: T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 10 aug 2009, 06:29
av taa
Hei, tok ut sikringen og den lader ca. 0.5. Det er vel ikke langt unna normalt?

Hilsen TAA

Re: T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 10 aug 2009, 09:03
av Frode N073
taa skrev:Hei, tok ut sikringen og den lader ca. 0.5. Det er vel ikke langt unna normalt?

Hilsen TAA
meine det e 0,45 bar som e korrekt. kan virka som om det e magnetventilen ellår wastegate ventilen som trøble for deg. evt ein av slangane som går mellom de.

Re: T16 ladetrykk steg 2

Lagt inn: 10 aug 2009, 15:52
av taa
Takk da skal jeg prøve å måle ut magnetvetilen først.

Hilsen Tore