Skifte av drivreim/multireim 9000cs
Lagt inn: 20 aug 2009, 18:55
Hei!
Måtte skifte multireim for ett år siden og trodde at den skulle holde lenge men for et par uker siden røk den nye også etter en stund med "viftereimhyling".
Litt problematisk å få den nye på, og i tillegg oppdaget jeg at "demperen" i forbindelse med "strammehjulet var skadet
, hull i gummimansjetten med dertil liten oljelekkasje.
Hvilken funksjon har denne, og vil jeg kunne bruke den selv om den er skadet?
Er som sagt litt problematisk å få reima på igjen, og lurte på om det er noen som har noen tips.
Har ikke mulighet til å lage dette hjemmelagde "verktøyet" som jeg har sett blitt anbefalt å lage.
På forhånd takk.
Med hilsen:
Øystein, Karasjok.
Måtte skifte multireim for ett år siden og trodde at den skulle holde lenge men for et par uker siden røk den nye også etter en stund med "viftereimhyling".
Litt problematisk å få den nye på, og i tillegg oppdaget jeg at "demperen" i forbindelse med "strammehjulet var skadet
, hull i gummimansjetten med dertil liten oljelekkasje.
Hvilken funksjon har denne, og vil jeg kunne bruke den selv om den er skadet?
Er som sagt litt problematisk å få reima på igjen, og lurte på om det er noen som har noen tips.
Har ikke mulighet til å lage dette hjemmelagde "verktøyet" som jeg har sett blitt anbefalt å lage.
På forhånd takk.
Med hilsen:
Øystein, Karasjok.