Som headeren sier:
noen som har erfaringer om "blåkran" vs. APC?
Vurderer sterkt å kutte ut APC'n og isteden justere ladetrykket med en "blåkran".
Målet er 1,4 bar stabilt ladetrykk med 98 fra Esso.
Jeg bryr meg ikke om banking i korte perioder.....
Motorspec: T8 med Lh 2.2, T60 turbo, evo6 intercooler, viggen dyser, speedparts chip. 3" eksos.
Jeg er ikke ute etter hva folk tror, men tørre fakta!
Petter
erfaringer om "bl?kran" vs. APC?
Moderator: Moderatorer
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
erfaringer om "blåkran" vs. APC?
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1346
- Registrert: 27 mar 2003, 01:00
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
"pyyyyys"
Jeg brukte en regulerbar "pysventil" fra GIK på min gamle T8 før og det fungerte som det skulle det. Regulerbart inne fra kupeen. GIK art.nr C2141. Har den vel fortsatt liggende i garasjen ett sted..
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Re: erfaringer om "blåkran" vs. APC?
Petter 900 T skrev:Som headeren sier:
noen som har erfaringer om "blåkran" vs. APC?
Vurderer sterkt å kutte ut APC'n og isteden justere ladetrykket med en "blåkran".
Målet er 1,4 bar stabilt ladetrykk med 98 fra Esso.
Jeg bryr meg ikke om banking i korte perioder.....
Motorspec: T8 med Lh 2.2, T60 turbo, evo6 intercooler, viggen dyser, speedparts chip. 3" eksos.
Jeg er ikke ute etter hva folk tror, men tørre fakta!
Petter
vi i Mjøndalen har alltid brukt blåkran. neste alle har ligget med tunet otor med over 1,5 i trykk i hvertfall.
har ikke peiling på denne dingsebomsen:)
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*