Side 1 av 1

erfaringer om "blåkran" vs. APC?

Lagt inn: 05 aug 2004, 15:53
av Petter 900 T
Som headeren sier:

noen som har erfaringer om "blåkran" vs. APC?

Vurderer sterkt å kutte ut APC'n og isteden justere ladetrykket med en "blåkran".

Målet er 1,4 bar stabilt ladetrykk med 98 fra Esso.

Jeg bryr meg ikke om banking i korte perioder.....

Motorspec: T8 med Lh 2.2, T60 turbo, evo6 intercooler, viggen dyser, speedparts chip. 3" eksos.

Jeg er ikke ute etter hva folk tror, men tørre fakta!

Petter

Lagt inn: 05 aug 2004, 17:54
av Gjest
da trenger du vel forsterket toppakning :D

"pyyyyys"

Lagt inn: 05 aug 2004, 18:22
av Ronny_N169
Jeg brukte en regulerbar "pysventil" fra GIK på min gamle T8 før og det fungerte som det skulle det. Regulerbart inne fra kupeen. GIK art.nr C2141. Har den vel fortsatt liggende i garasjen ett sted..

Re: erfaringer om "blåkran" vs. APC?

Lagt inn: 05 aug 2004, 19:15
av alex_ander3@hotmail.com
Petter 900 T skrev:Som headeren sier:

noen som har erfaringer om "blåkran" vs. APC?

Vurderer sterkt å kutte ut APC'n og isteden justere ladetrykket med en "blåkran".

Målet er 1,4 bar stabilt ladetrykk med 98 fra Esso.

Jeg bryr meg ikke om banking i korte perioder.....

Motorspec: T8 med Lh 2.2, T60 turbo, evo6 intercooler, viggen dyser, speedparts chip. 3" eksos.

Jeg er ikke ute etter hva folk tror, men tørre fakta!

Petter

vi i Mjøndalen har alltid brukt blåkran. neste alle har ligget med tunet otor med over 1,5 i trykk i hvertfall.

har ikke peiling på denne dingsebomsen:)